ER-5 manuál str. 20 - palivový kohout, páčky

22. únor 2008 | 11.14 |

Upozornění

-Palivový kohout lze přepínat i během jízdy, jelikož řidič nesmí přerušit sledování trasy,čímž se vyvaruje nehodám.

-Při přepínání palivového kohoutu se nedotýkejte horkého motoru.

-Palivový kohout při jízdě nebo při parkování nenechávejte v poloze "PRI". V této poloze se může motor zaplavit benzinem, při převrácení motocyklu může benzin vytékat a může hrozit nebezpečí požáru.

Nastavení páčky brzdy a spojky

Na páčkách spojky a brzdy se nachází "seřizovací kolečko". Nastavení páčky brzdy má čtyři pozice a spojka má pozic pět. Štelování umožňuje přizpůsobení spínání páčky ruce řidiče. K nastavení páčky "do začátku stisku" (tzn. mrtvého chodu) a k seřízení samotnému pootáčejte seřizovacím kolečkem, dokud šipka (cejchovací značka) nebude ukazovat na vaše vybrané číslo. Vzdálenost od páčky brzdy k otočné rukojeti plynu resp. od páčky spojky k levému řidítku je minimální, když je nastaveno číslo 4, resp. 5 a maximální u čísla 1.

21 - stelovani

A.seřizovací kolečko

B.šipka - cejchovací značka

Pozn. autora blogu: obrázek pochází ze strany 21 manuálu, ale váže se k textu na straně 20, proto je uveřejněn zde.

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 1 (1x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Komentáře

RE: ER-5 manuál str. 20 - palivový kohout, páčky davidhavel 19. 04. 2011 - 22:51