Srpen 2010 obrázkově

30. srpen 2010 | 00.55 |

Náročný měsíc... ani né tak fyzicky (ačkoli nutnost být např. 25h na nohou...), ale hlavně organizačně... času málo, povinností hodně a plánů ještě více. K tomu Janča pracující na plný úvazek a nevyzpytatelné "dubnové" počasí. Cokoli zorganizovat, byť sebemenší akci, není zrovna jednoduché, ale přesto, co se "rozjelo", se vydařilo... i když to místy dost skřípalo

První výlet tohoto měsíce jsme podnikli s Jančou sami... nálada sice byla Bohužel u absolutní nuly, ale navštívili jsme moc zajímavé místo v obci Želízy - tzv. Čertovy hlavy

01 Želízy

V budoucnu se sem chceme určitě vrátit a obejít si celý okruh, na kterém by mělo být více takto zaměřených skalních útvarů.

Mojí hlavní pracovní náplní tohoto měsíce bylo absolvování základního školení řidičů profesionálů, na které jsem jezdil do autoškoly, kde jsem již dříve získal oprávnění pro řidičské skupiny C+E

02 autoškola

Janča měla týden dovolené a tak jsme toho využili a dali se do dlouho plánovaného malování bytu.

03 malování

Aby Janča z dovolené měla také nějaký příjemný zážitek, vyrazili jsme na zámek Sychrov

04 Sychrov

a ze Sychrova poté pokračovali na nedaleký Hrubý Rohozec.

05 Hrubý Rohozec

Cestou jsme míjeli stejnojmenný pivovar a já měl možnost si  s laskavým svolením jednoho motorkáře osedlat svůj vysněný jednostopý stroj

Honda CB SevenFifty F2

06 Pivovar a CB-čko

Ten den jsme toho měli v plánu více, ale stihnout se to již nedalo a tak vyrážíme i den následující, tentokráte i s Vojtou. Naší první zastávkou jsou tzv. Sloní kamenny,

07 Sloní kameny

které zdoláme a poté pokračujeme na zámek Frýdlant. Projíždíme povodněmi totálně zdevastovanou Chrastavou a na zámku nás čeká nemilé překvapení

08 zámek Frýdlant

Operativně se tedy rozhodujeme pro návštěvu místní rozhledny

09 rozhledna Frýdlant-ka

Z Frýdlantu pokračujeme směr Lázně Libverda a míjíme další pekelné místo...

10 Pekelské sázky

z kterého je to již nedaleko k Obřímu sudu.

11 Obří sud

Předposlední zastávkou tohoto dne je návštěva zámku Lemberk

12 Lemberk

a Ludmiliny studánky.

13 Ludmilina Studánka

To o týden později není na cestování ani pomyšlení. Celý víkend (pá 12:00 - neděle 13:00) trávím na školení řidičů převážejících nebezpečné látky...

13_1 ADR

Nějakým zázrakem se mi povedlo školením projít a napsat závěrečné testy (3) úspěšně a tak hned ze školy vyrážím užít si údajně letošní poslední teplý a slunečný den k vodě - na Barboru. Janča je v práci, takže podnikáme pánskou jízdu tří Havlů..

13_2 Barbora

Po tomto víkendu vyrážím naposledy do Varnsdorfu na školení způsobilosti řidiče z povolání.

14 Varnsdorf

Doprovází mě Janča i Vojta a to proto, že poté pokračujeme dobýt rozhlednu Dýmník.

15 Dýmník

Tak trochu omylem cestou domů zabloudíme do Šluknova, což je nejsevernější město republiky...

16 Šluknov

O dva dny později se vracím napsat závěrečný test ZPZ pro skupinu C, který s jednou chybou zvládám úspěšně ;) Opět mám s sebou doprovod Vojtu a Janču a to proto, že vyrážíme na rozhlednu "sousedící" s Dýmníkem - na Vlčí horu.

17 Vlčí hora

Z Dýmníku se vracíme do Krásné Lípy

18 Krásná Lípa

a odtud pak na Kyjovskou terasu na oběd...

19 Kyjovská Terasa

O dva dny později vyrážím opět s Vojtou a tentokráte s mamčou na výlet a do třetice do pekla - Pekelské údolí nedaleko Zahrádek u České Lípy. Stezka uváděná jako po povodních neprůchozí se projít dá, ale místy je to opravdu peklo :-D, v kterém nás zatím nechtějí :)

20 Pekelské údolí

Toto všechno jsme měl prošpikováno učením se, trápením s rozbitou pračkou, malováním, "pár" nočníma, které vyšly samozřejmě před ty nejméně vhodné záležitosti, tj. závěrečné zkoušky, ale vše bylo korunováno úspěchem a příjemnými zážitky ;)

Teď bych jen potřeboval tak týden v kuse spát...