Čištění hlavy aneb přepadové hadičky na ER-5

18. březen 2008 | 07.35 |

Tedy hlavy své vlastní, nikoli té hliníkové (či, chceme-li, litinové)...

Nejlepší způsob, když je trošku solidní počasí a chcete přestat myslet na to co vás žere, je sednout si za řidítka motocyklu a vyrazit... nemusíte jezdit s větrem o závod, i když jedete podle předpisů (ono to na motorce silnější než pionýr jde?), tak se musíte jízdě věnovat přeci jen mnohem více jak v autě a tím pádem myšlenky na věci, na které myslet nechcete, zpravidla potlačíte, aniž byste se o to dál nějak snažili...

Včera jsem zrovna takový den měl.. byl jsem po delší době nucen k diskuzi se zástupcem pronajímatele mého bytu a stálo to věru za to ... No nic, alespoň jsem tak spojil příjemné s užitečným a vyzkoušel tak v praxi svoje nové motokalhoty. Tedy né, že bych je potřeboval na prosazování svých názorů vůči onomu člověku, kterého zde z pochopitelných důvodů nechci jmenovat, to by se spíš hodily rukavice , ale na motorku se opravdové motokalhoty fakt hodily :)... když už jsem se jich konečně dočkal, viz. zde.

Zajel jsem k bráchovi vrátit mu cd NFS HS a vydal se k mamče do práce na půl minutovou konzultaci oněch nových kalhot :). Poté jsem se vrátil pro bráchu a vyrazili jsme se projet do Malé Veleně a pak zpět do Březin za tátou na kávu. Cestou se mi zdálo, že motorka už nejede tak jako dřív i když jsem se jí snažil nakládat "co to dá" a nezdálo se mi, že by to bylo tím, že už jsem si na její výkon zvykl, i když Vojta - brácha tvrdil, že to tak určitě je.

U táty sedíme na balkóně, abych měl Modrou neustále na očích a jak tak mezi řečí koukám, jakoby pod výfukem mám dva poměrně velké, mastné fleky... a sakra .
Hned si spojuji dohromady můj pocit, že podle olejoznaku je v motoru relativně málo oleje a že ER-5 jsou pověstné tím, že výfuk až tak moc ve svém spoji netěsní a nějaký ten nespálený benzin nebo olej občas prská kam nemá a pak bývají "špinavé" tlumiče výfuku... no, prostě jsem si myslel, že mi motor díky tomu, že nebyl již skoro 17tkm seřizován začal žrát olej skrz pod(pro)pálené ventily a proto motorka nejede jako dřív a skrz netěsnost výfuku vytéká olej ven...

Před odjezdem jsem vše řádně prohlédl a zjistil jsem, že nic z výfuku nevytéká, že ER-5 má v místě oněch fleků přepadové hadičky? - (viz. tato diskuze) a tudy odtéká z míst, kde standardně nic být nemá to, co z nějakého důvodu zrovna přebývá... takže žádná (velká) závada... alespoň prozatím... olejoznak se také drží nad ryskou min, takže na stejné "hodnotě" a Modrá nejela, protože jsem né zcela vypnul po rozjedu sytič, což už jste se možná dočetli ve výše odkazované diskuzi.... uff... to se mi ulevilo...

Hodím Vojtu domů a jedu na vlak pro Janu... cestou poměrně dlouho čekám na jedné křižovatce, než mi situace dovolí vyjet a pak už to nevydržím a před jednu fábii (s pražskou RZ, kterou jsem pak viděl v zrcátku) která byla daleko tak akorát, vjedu... během chvilky mám na budíku 100 km/h na 90tce a on se na mě pořád tlačí... začínám zrychlovat... víc, víc, víc... v 8,5t ot./min. Modrá chytá vždy druhý dech a vyráží s vervou sobě vlastní ještě více vpřed a Fábie to ve 140 km/h začíná vzdávat... já ještě ne, protože... je tu ten druhý dech :)... a 150 km/h už jsem jel, tak co :) a opět ten druhý dech... takže mám opět nový rekord :)... doufám, že Jana to až sem nedočetla, jinak mě zbije a zase mi vynadá ... ach jo, tohle ženské asi nikdy nepochopí... Aktuální rekord tedy je 160 km/h... pak jsem se nějak zalekl představy, že by mi mohlo bouchnout kolo, nebo se roztrhnout řetěz, nevím proč mě to napadlo, ale každopádně to předemnou jedoucí auto se přibližovalo moooc rychle, tak jsem radši začal spomalovat... a v pořádku pro Janu dojel a pak jí pěkně podle předpisů dovezl na Modré do garáže a pak Pomerančem domů...

Jo a ta hlava?... tak hlava již byla čistá....

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 0.00 (0x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší