Další porovnání dvouválcových 500vek

12. červen 2008 | 07.37 |

Po zvřejnění grafu výkonu dvouválcových pětistovek přidávám další tabulku o těchto strojích, (ze stejného zdroje), která bude pro nás laiky rozhodně jednodušeji pochopitelná...

Info o 500


1) maximální povolená konstrukční rychlost neškrcené verze

2a) zrychlení z 0 na 100 km/h
2b) zrychlení z 0 na 140 km/h

3a) průběžné zrychlení z 60 na 100 km/h
3b) průběžné zrychlení ze 100 na 140 km/h

4) odchylka tachometru při 50/100 km/h

5a) spotřeba paliva při 100/130 km/h na 100 km
5b) spotřeba paliva při dálkové jízdě na 100 km

6) teoretický maximální dojezd na nádrž

Souhrn: tato tabulka potvrzuje jendnoznačně fakt, že ER-5 je střed mezi dvouválcovými pětistovkami... což dosvědčuje většina vyobrazených údajů... NEJlepších výsledků oproti konkurenci dosahuje v průběžném zrychlování a NEJhoršího výsledku dosáhla při měření spotřeby. Nicméně (i) tyto rozdíly jsou v běžném provozu těžko postřehnutelné a tudíž zanedbatelné... tedy až na onen maximální dojezd, kde mohu potvrdit, že do Modré tankuji snad každou chvíli..

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 1 (1x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Komentáře