ER-5 manuál str. 51 - chlazení

12. červen 2008 | 15.34 |

UPOZORNĚNÍ
- použití vysokého tlaku při čištění chladiče, stejného jako při mytí auta, může mít za následek poškození lamel chladiče, což snižuje účinnost chlazení.
- proud vzduchu od větráku chladiče neblokujte připevněním nějakého příslušenství nebo jeho vychylováním. Překážka v proudění vzduchu od větráku chladiče může vést k přehřátí a poškození motoru.

Hadice chladiče
Shodně se servisními intervaly překontrolujte hadice na trhliny, poškození a pevnost spojení.

CHLADICÍ KAPALINA
Chladicí kapalina na sebe váže teplo z motoru a odvádí ho dále do chladiče a do okolního vzduchu. Nedostatek chladicí kapaliny způsobí přehřátí a v závisloti na vnějších podmínkách poškození motoru. Jednou týdně před vyjížďkou překontrolujte chladicí kapalinu a v případě potřeby ji doplňte. Chladicí kapalina se mění shodně se servnisními intervaly.

Údaje o chladicí kapalině
Aby hliníkové části motoru a chladič byly chráněny před rzí a korozí, musí chladicí kapalina obsahovat ochranné prostředky proti rzi a korozi. Bez těchto ochranných prostředků dochází k rezivění a k tvorbě kotelního kamene v chladiči. Tento zužuje chladicí kanály a snížuje výkon chlazení.

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 0.00 (0x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Komentáře

RE: ER-5 manuál str. 51 - chlazení jawous 16. 06. 2008 - 22:22
RE(2x): ER-5 manuál str. 51 - chlazení davidhavel 17. 06. 2008 - 16:31
RE(3x): ER-5 manuál str. 51 - chlazení davidhavel 17. 06. 2008 - 16:40
RE: ER-5 manuál str. 51 - chlazení davidhavel 22. 02. 2013 - 08:04