Servis GoClever

20. duben 2009 | 17.52 |

Tak už je to tady, potřebuji servis... tedy né já přímo (ačkoli zítra jdu opět navštívit lékaře specialistu), naštěstí se to netýká ani Fleku, ani noťasu, ale bohužel se to týká mojí navigace

Jak už jsem psal v tomto článku, začalo mi zlobit dobíjení, resp. dobíjecí zdířka miniUSB je už na "hadr". V navigaci jsou tuším 4 malé napájecí drátky, usazené v plastovém konektoru, který propoujuje právě ty drátky s konektorem na dobíječce. Stalo se, že se při běžném používání přesunul onen plast z navigace do dobíječky a při takovém nepřesném nasazování došlo k nevyhnutelnému - ohnutí a možná i polámání dvou z těch drátků. The END...

Navigace KO 2Navigace KO 3

lepší makro minisoučástky jsem z foťáku nevymáčkl...

Za deset dní jedeme na dovolenou, těšil jsem se jako malý kluk, že navigaci budeme týden pořádně využívat, naládoval jsem do ní toliko důležitých a zajímavých míst.... :((

Když jsem navigace vybíral a nebyl jsem si jist, zda jít do "neznámé" značky, rozhodl to fakt, že autorizovaný servis je u nás ve městě a je jím spol. Dilleris... Jenže jak jsem dnes zjistil, GC již dva měsíce prý neopravují a nikdy vlastně ani neopravovali, jen odesílali výrobci. Pojem "autorizovaný servis" tak má zřejmě jiný význam, než jsem si doposud myslel :-? Smlouvu s GC prý vypověděli proto, že se zboží vracelo z oprav až po více než dvou, třech měsících... nu, mám se na co těšit... tedy pokud jiný servis seženu...

Hledám na netu a jediný, který naleznu je často v diskusích zatracovaný servis@goclever.cz, sídlící na druhé straně republiky v Husově ulici, Jemnice, PSČ 675 31... ironie, pár kilometrů od mého "domova". na tel. č. 546 60 60 21 se na podruhé dovolám a zjišťuji od příjemného mladíka (jeví se tak po hlase), že jsou jediným servis pro GC v ČR.  Navigace se má odeslat komplet se vším příslušenstvím a průvodním dopisem o závadě, s uznáním reklamace by neměl být prý problém, avšak do 10ti dnů to nebude, ani když to pošlu PPL... :(

GoClever Servis
Husova 2
Jemnice
675 31
tel.: 546 606 021
21.dubna 2009
Reklamace GC 4384A (FM) SN: 4384F200808xxxxx
V rámci záruční doby zasílám k opravě výše popsanou navigaci v originálním, kompletním balení.
Předmětem reklamace je dobíjecí miniUSB zdířka navigace. Při běžném používání došlo k přesunutí plastového konektoru zdířky navigace do protikusu - zdířky autonabíječky a to aniž bych si toho všiml. Při následném zapojení dobíjení se konektory v navigaci zdeformovaly a navigace nelze takto nabíjet – provozovat. Zároveň prosím o kontrolu konektoru sluchátek, u které se stává, že občas nepřenáší zvuk, resp. až na několikáté zasunutí jacku.  Případnou závadu na sluchátkách  jsem vyloučil.
Za precizní provedení opravy v brzkém termínu předem děkuji a jsem s pozdravem
David Havel
Malšovice xx
405 02   DĚČÍN
Tel.: 774 838 6xx
david.havel@seznam.cz
Originální balení GC 4384F200808xxxx
GC 4384F200808xxxx s fólií na displeji 
SD karta s originálním softwarem, mapy 42 zemí Evropy 2Q/2008
dotykové pero
nabíječka do automobilu
propojovací USB (PC) kabel
záruční list
kopie faktury

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 2.43 (7x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Komentáře

RE: Servis GoClever string 20. 04. 2009 - 18:17
RE(2x): Servis GoClever davidhavel 20. 04. 2009 - 18:30
RE(3x): Servis GoClever string 20. 04. 2009 - 18:33
RE(4x): Servis GoClever davidhavel 20. 04. 2009 - 18:42
RE: Servis GoClever vojtahavel 20. 04. 2009 - 19:37
RE: Servis GoClever milan* 21. 04. 2009 - 19:31
RE(2x): Servis GoClever davidhavel 21. 04. 2009 - 20:15
RE(3x): Servis GoClever vojtahavel 21. 04. 2009 - 21:53