Přes Sedlčany (Solopysky) na Spálenku

Dovolená 2009 - druhý pokus

den čtvrtý, úterý 5. 5. 2009

Janča píše:

Celé pondělí jsme strávili doma, myslím, že oba jsme měli plnou hlavu toho, co bude dál... Pak Davida napadlo vrátit se a já byla pro. I když představa, že pojedeme na motorce ve mě trochu budila strach, snad obě kola pevně drží... Ráno už mě David od 6 hodin přemlouval, abych vstávala, že se nudí, Ó Bože :(... vstali jsme nakonec v 8 a jeli na pumpu dofouknout kola, na kterých jsme jeli do garáže pro Modrou. Vzhledem k tomu, jak jsem dlouho na kole nejela, jsem měla po chvíli pocit, že padnu a nezvednu se :) (Jasně, nějaký rezervy jsem ještě cítila) No moje poslední tělocvikářka by asi při pohledu na mě trpěla... :) Na Orlík jsme jeli po dálnici, fuj, tolik písniček, co jsem si odzpívala - zpívám si vždycky, když David jede rychle, abych se na to tolik nemyslela a nebála se. Trochu jsme bloudili, podle Davího asi hodně, podle mě trošišku. Jeli jsme na Sedlčany a pak do Solopysků pro zapomenuté značky od Golfa... Chudák, ještě byl na tom autě. V místech, kde nám umřel, David začal troubit na jeho počest a já si trochu zabékala :( Teď, když píšu deník si užíváme klídku v kempu.. snad nám vydrží až do konce dovči a vlastně doma též...

JJ, je to tak, jak napsala Janča, pondělí jsme proflákali v DC a protože se budu o dovolené radši válet jinde než doma, rozhodli jsme se v úterý odvalit na našem bujném oři (hrozně se mi líbí výraz z motorkářů "hustokrutostroj" :-D) zpět do kempu... Shodou okolností jsme tak téměř po roce vytáhli jízdní kola, abysme se dostali do garáže snadněji a rychleji.

Dle Janči reakce je možné, že stejně jako vloni, jsme vyjeli poprvé a naposled :-D.

Ustrojím motorku - tzn. nabalím na ni brašny + tankvak a poprvé se z ní tak stává opravdový silničně-turistický stroj :) Teda stroječek :( Po přesednutí z kola si poprvé uvědomuji, jak je opravdu malá, připadám si, že sedím skoro na zemi a nemůžu najít pohodlnou pozici.. Chvilku tak uvažuji dokonce o prodeji, který mi Janča ale celkem rázně rozmluví.. na tachometru máme při výjezdu 22970 km. Po obědě ve školce tankujeme v Dobkovicích 10l za 247,-. Nervózní z toho, co vše se zase může přihodit vyjíždíme do UL-Lovosic a po dálnici do Prahy, v které se samozřejmě zamotám. Dle mého soudu až příliš dlouho se držíme zeleného okruhu a tak z něj sjíždím a najednou se motám "v centru"... můj zrak se upírá k jedinému cíli a to dálkovým návěstem se směrem České Budějovice.. samozřejmě blbě... máme jet na Strakonice, ale kdo to má vědět? :-?!# Nesnáším  dopravu ve velkých městech... Najednou jsme na dálnici na Brno a tak z ní na prvním sjezdu sjíždíme... tak jsme viděl alespoň centrální sklad Kauflandu kam odesíláme vratné láhve v Modleticích? Jo, to bude ono. Bloudíme, začínám se vztekat a nadávat a Janča opět s chladnou hlavou zachraňuje situaci a s pomocí autoatlasu vyhledává alternativní cestu přes Jílové u Prahy do Sedlčan. Ano, do těch Sedlčan, kde má skončit na vrakovišti náš Flek. Cesty v okolí Jílového jsou hrozné, samá kolona, frézování, objížďka... ještě že se toho dá spousta na motroce předjet :)... nicméně zlatá dálnice, ač na ní cestuji nerad, je rozdíl courat se po rozmlácených okreskách průměrnou 30tkou, než si to valit až 160tkou po dálnici...

V Sedlčanech, kam jsme neměli dnes v plánu vůbec dorazit nakupujeme za stravenky v Pramenu a tankujeme při 23163 km 8,81l za 228,20. Ze Sedlčan směřujeme na Solopysky sundat značky z Golfa, který je pořád na korbě odtahovky, ale jinde použítelné díly z něj již mizí... S odtahovákem se znovu domlouvám na ekolikvidaci, předávám mu, ač s podivnými pocity, originální doklady od auta a frčíme dál přes Větrov a Solenice do kempu... opět po dlažebních kostkách, opět zatáčkou, kde nám auto umřelo, smyk od "zlomeného kola" je jedinou dočasnou vzpomínkou... tudůůůůůůůůů.... Sbohem!
Buřty
Konečně nám začíná (snad!) opravdová dovolená, ačkoli dovolovat si toho už moc nemůžeme, jelikož rozpočet je díky akci "šrotovné" ve značném mínusu. Ani počasí nám dvakrát nepřeje, ale přesto je nám fajn, jsme tu sami, tj. bez spolubydlících prarodičů :). Zajdeme na dřevo, opékáme buřty, večer nad mapou redukujeme plánované výlety a pak sladký, dovolenkový spánek :) Najeto 230 km..

PS: Pokud nám "počas podrží", zítra se jede přes Písek a Vodňany do Budějovic a na Hlubokou. Zpátky přes Temelín :)