Golf 2 podruhé - doplnění

20. leden 2010 | 20.04 |

Na svůj svátek jsem si koupil velkou hračku...

Až konečně pořídím nějakou fotku, bude vám nápadně připomínat mé poslední auto, s kterým jsem měl více-méně spíše jen starosti a skončilo velice neslavně.  Dokonce znám člověka, který si myslel, že jsem Fleka opravil..

                      Golfiči

Tak jsem to stihl ještě před uveřejněním článku :). Sice jen z mobilu, ale foto je. Po pravdě řečeno, divíte se že Golfiče nerozeznal? Schválně, který Golf je který?


Tento "nový" Golfík je stejný a přece jiný, tedy alespoň doufám :-). Je to také starý pardál,  (rv 1986, přestavba 1992) který má nejednu chybu, ale přesto pevně věřím, že je lepší jak jeho předchůdce. O kolik, to ukáže až čas.


Nadstandardní Pepova výbava: naftové čerpadlo z výkonější verze (59 kw), předehřívání motoru na 220V,  přídavná dálková světla, tzn. 4oká verze,  zasouvací střešní okno, tažné zařízení, roztrojka zásuvky zapalovače, vyhřívané dečky na předních sedadlech, jmenovka "David" za zadním bočním sklem a plyšový kňour "vepř-pepř" usazený na zadním platě :)



Největší rozdíl je v tom, že se jedná o mé první naftové auto. Pohonnou jednotkou je notoricky známý turbodiesel o objemu 1,6 litru s výkonem 51kw (s najetými téměř 250 tkm). Po všech těch Škodovkách (a jednom Golfu) jsem tak poprvé opustil motorizaci 1,3 a přesáhl 44 kw výkon. Druhým rozdílem je fakt, že jde o třídveřovou karoserii, kterou jsem vždy razantně odmítal. Nadšený z ní nejsem a nikdy nebudu, nicméně alespoň nemá tolik co hnít :).

Auto s tímto rokem výroby jsem si koupil proto, že jde o vůz s kterým denně jezdil můj bývalý kolega do práce a tak se dá předpokládat, že vydrží denně jezdit ještě nějaký ten pátek. Eko-fašistický poplatek, který by byl Kč 10tis! jsem neplatil, jelikož jsme se dohodli na tom, že Golf zůstane formálně přihlášen na původního majitele a uzavřeli jsme misto klasické smlouvy kupní, smlouvu nájemní. Pokud by jste někdo měl zájem, můžete stahovat zde.

Za necelých 10tis jsem si pořídil auto, na kterém aktuálně musím přezout totálně sjeté letní pneu za zimní a poté by bylo vhodné zabývati se následujícími více-či méně závažnými problémy:

- nechat zkontrolovat a promazat komplet řízení
- nechat seřídit odklon kol
- opravit osvětlení RZ
- zapojit přídavná dálková světla
- vyměnit vzpěry víka kufru
- opravit nebo vyměnit konzoli řazení a s tím související zpátečková světla
- nasadit zadní nárazník zpět do gumových úchytů
- vyměnit repro + autorádio
- demontovat výplň dveří a promazat zámky + mechanismy stahování okýnek
- vyměnit olej + vzduchový a naftový filtr
- vyměnit stěrače
- zkontrolovat a nejspíš i vyměnit obložení zadních brzd


No, nudit se nebudu a pokud se "s Pepou" nestane nic závažného, jako se událo "s Flekem", je vše "pouze" o penězích, chuti a času.

PS: je více než zajímavým faktem, že předchozí Golf, kterému nechodil tachometr, měl kilometrový údaj téměř na chlup stejný, jako tento v době, kdy jsem si ho pořídil... asi osudový následník. Doufejme, že v dobrém.
 

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 0.00 (0x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Komentáře

RE: Golf 2 podruhé - doplnění vojtahavel 13. 01. 2010 - 16:12
RE(2x): Golf 2 podruhé - doplnění davidhavel 14. 01. 2010 - 11:48
RE: Golf 2 podruhé - doplnění yulian 18. 07. 2012 - 19:59
RE(2x): Golf 2 podruhé - doplnění davidhavel 19. 07. 2012 - 11:41