Jednání spol. U:fon

1. srpen 2012 | 16.18 |

 Doslovná kopie e-mailu od U:fon-a:


Důležité upozornění: Změnili jsme číslo účtu. Nové číslo účtu je 2107066973/2700.
Prosíme, změňte Vaše povolení k inkasu v bance co nejdříve. Změnu můžete provést na nejbližší pobočce Vaší banky nebo ve Vašem internetovém bankovnictví. Změňte jen číslo účtu na 2107066973/2700, ostatní platební symboly a limity ponechte stejné.
Děkujeme.

Váš U:fon


Tak takhle, takhle teda ne!

V době, kdy konkurence poskytovatelů internetu je tak veliká, že (vytunelovaný) U:fon  je zajímavý pouze cenou se takhle chovat k zákazníkům... Vrrr!  Moje reakce na sebe nenechala dlouho čekat:

Dobrý den,
k Vašeme e-mailu o změně čísla účtu pro úhradu služeb, který neobsahoval nic jiného, než prostý text uvádím následující:
- dokud mi tato informace nebude doručena oficielně poštou na moji trvalou adresu, nebudu ji brát na zřetel. Vytvořit takovýto e-mail je velmi jednoduché a mohl ho odeslat prakticky kdokoliv. Přestože jsem si ověřil aktuální číslo účtu na Vašich stránkách, přijde mi značně neseriózní na tyto alespoň neodkazovat a odeslat prostý text neobsahující ani tak základní prvky, jako je hlavička firmy, kontaktní e-mail na zodpovědnou osobu apod. Neznám druhou firmu, která by se takto chovala ke svým zákazníkům a na začátku e-mailu by ani nepozdravila.
 S pozdravem

David Havel


Zatím mi přišla pouze automatická odpověď a pár minut po té smska, která zněla podstatně slušněji:

Dobry de, pripominame, ze mame nove cislo uctu. Prosim, zmente povoleni k inkasu v bance ve prospech noveho uctu xxxxxxxxx, SS xxxxxx. Dekuji, Vas U:fon.


Nečekám, že se dočkám nějaké reakce na můj e-mail (ostatně neodpověděli ani na e-mail, v kterém jsem "spol U:fon" upozorňoval na fakt, že mi za internet účtují stále plnou cenu namísto slíbené ceny poloviční), nestojím o omluvy. Nikdy jsem po nikom nechtěl, aby se mne o něco doprošoval, ale elementární lidskou slušnost ve stylu "pozdravím, požádám, poděkuji, rozloučím se" vyžaduji stejně tak, jako ji sám používám. Tím spíše v obchodních vztazích.... Vždyť jde "jenom o prachy", že?!


1. srpna 2012, 11:25 hod.

Vážený pane Havle, 

číslo našeho účtu bylo změněno již na počátku tohoto roku. Všichni naši zákaznici o tomto byli několikrát informování na předešlých fakturách. Když se tedy podíváte na vyúčtování, které Vám zasíláme zpětně, určitě tam tuto informaci naleznete.

Od března tam tuto informaci naleznete. Vzhledem k tomu, že dosud nebyla čísla účtu u všech našich zákazníků změněna, byla zaslaná opakovaná výzva, tentokrát pomocí sms zpráv a emailu. 

Z naší strany tedy proběhlo vše naprosto v pořádku.
Naše nové číslo účtu te dy je 2107066973/2700

s pozdravem

Kristýna Vehovská

Tým péče o zákazníky U:fon – MobilKom, a.s.


... ano, můj problém, že si vyučtování neprohlížím, proč také. Přístup do internetové aplikace jsem jednak zapomněl a druhak se mi měsíčně strhává pořád stejná částka. "Kdosi" nepochopil, že mi ani tak nejde o obsah, ale o formu!

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 0.00 (0x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Komentáře

RE: Jednání spol. U:fon tenisák 04. 08. 2012 - 21:22
RE(2x): Jednání spol. U:fon davidhavel 05. 08. 2012 - 08:27