Josefův deník aneb VW Golf II počtvrté

8. březen 2013 | 14.30 |

?? ?? 1986 - 07. 03. 2013

Automobilové nebe

It´s the finale contdown

07. 03. 2013 - 280050 km - ráno cestou do práce altík častěji nedobíjí, než dobíjí, přesto baterie odpoledne nemá problém při startování. Problém vyvstane ve chvíli, kdy vytáčím kola do maximálního rejdu, abych vyjel z řady stojících vozidel a ouha! Rozjedu se, cosi zacvaká a dál už jen vyletí otáčky bez jakéhokoli dalšího pohybu. Je to jasné, kyneťák, ne poloosa! Kyneťák je v háji, alternátor nedobíjí a desítky dalších více či méně závažných závad rozhodují za mne.Volám na vrakoviště, zítra ve 14:00 hod si pro auto přijedou...

06. 03. 2013 - 2799xx km - po dlouhé době opět začaly mlátit poloosy (poloosa?) a to takovým způsobem, že mám pocit, že jedu po železničních pražcích... bojím se s autem jet více než 70 km/h, kdy se začíná nebezpečně rozkmitávat i volant. Mám strach, že někde něco uletí jako u předchozího Golfa, ale když jsem pod auto zalezl, vše vypadá slušně - úměrně stáří a péči, takže by maximálně měla opravdu "vyběhnout ta poloosa z převodovky", což by sice znamenalo STOP (na 99% finální), ale doufejme, že žádnou nezvladatelnou situaci. Občas opět přestává dobíjet alternátor.. v Lovosicích na vrakovišti nabízejí za kompletní AUTOvrak 1.500,- Kč. Jsem již smířený s tím, že to může přijít kdykoli. Škoda, zrovna ve chvíli, kdy jsem Pepu chtěl předat na dojíždění do práce Janče, aby jsme ušetřili oproti rozežrané Fiestě. Mě vlak nemine tak jako tak, jen je otázka KDY?!. Brácha říkal, že to moje" auto je časovaná bomba, která neustále spouští planý poplach" a měl pravdu. Nicméně si myslím, že teď již jde o jedno z posledních varování, že dny Pepínovi slávy se začínají sčítat...  

26. 02. 2013 - 279713 km - výměna žárovky levého předního blinkru. Kdesi za palubkou, v její levé přední části cosi velmi protivně hučí. Mám pocit, že se kdesi uvolnila nebo ulomila packa od regaluace proudění vzduchu a tato si zde žije vlastním životem, což je dosti protivné. Nicméně rozebírat palubku kvůli tomu nebudu. Mám tak dvě možnosti, jezdit pod 50 km/h, kdy je klid a nebo si zesílit rádio :)) Dolití vody do ostřikovačů a 1 dcl brzdové kapaliny, dofukování pneu.

30. 01. 2013 - 278924 km - zámek od kufru přestává fungovat :(, odemknout jde bez potíží, ale zamknout ho, to už je hlavolam... ; dolití vody do ostřikovačů

23. 01. 2013 - 278656 km - kontrola množství oleje, chladicí a brzdové kapaliny. Každotýdennídofukování značně podhuštěných ucházejících (píchlých) pneu. Startování v mrazech je zkouškou trpělivosti, neb startér odmítá pracovat a motor se tak rozeběhne cca na 15. pokus. Baterka překvapivě drží ;). Klínový řemen kvičí téměř nepřetržitě a otáčkoměr častěji nesvítí než svítí. Spolu s blikajícím autorádiem (opotřebené kontakty displeje) jde o zajímavou barevnou hudbu :D. Ručička rychloměru se začíná podivně třepat, náhon se zřejmě cítí být již také značně unavený...

07. 01. 2013 - 277795 km - nějaký umělec mi před prací nacouval do přední značky, takže ji prohnul a rozbil plast, v kterém je usazena, s přestávkami ne-svítí otáčkoměr, oprava píchlého LP kola stála 180,- Kč, humus. Totožná oprava v totožném servise stála před dvěma měsíci 50,-. Nechápu :( 

05. 01. 2013 - 277674 km - už mám zase píchlé kolo, tentokrát levé přední. Šroub v pneumatice mi dává tušit, že to nebude náhoda, jelikož v PZ kole, které zatím utíká jen velmi nepatrně, vím také o samořezu #!

na dojížďáku

.. už zase na dojížďáku :-(

Statistika za tři předešlé roky:

Statistika 2012

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 2.5 (2x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Komentáře

RE: Josefův deník aneb VW Golf II počtvrté modry* 07. 01. 2013 - 09:17
RE(2x): Josefův deník aneb VW Golf II počtvrté davidhavel 07. 01. 2013 - 15:52
RE(3x): Josefův deník aneb VW Golf II počtvrté modry* 07. 01. 2013 - 15:58
RE(4x): Josefův deník aneb VW Golf II počtvrté davidhavel 07. 01. 2013 - 17:27