Alza.cz

23. leden 2014 | 16.13 |

 Na Alze jsem si objednal chladicí podložku pod notebook. Bylo pondělí odpoledne. Potěšilo mne, že nemsím utrácet stokorunu za poštovné, ale mohu si zboží vyzvednout na pobočce v Ústí nad Labem, za manipulační poplatek 30,-. Ještě více mne potěšilo, že zboží bude k odběru již druhý den, tj. v úterý. Mám vyčkat na e-mail a smsku.

Úterý - nic

Středa - nic

Čtvrtek - na internetu si dohledávám pod číslem zakázky své zboží a zjišťuji, že je připravováno k expedici na výdejní místo. Cože? Po třech dnech je připravováno k expedici, když je od počátku skladem? No, to jsou tedy služby!

Alza by evidentně ráda řešila veškerou komunikaci se zákazníky přes e-mail, najít telefonní číslo jinam než na prodejnu není na pár kliknutí možné a když už nějaké najdete, posloucháte plechovou hubu, která vám mimo jiné sdělí, že druhý den po objednávce zboží bude k odběru. Než se promačkáte k operátorovi, uplyne pět minut.

Operátorce stačí poslední tři čísla objednávky, aby se podíval co se (ne-)děje. Nastává ticho v telefonu trvající dlouhých dvacet, třicet vteřin... to to vypadlo nebo co? "Prověřím-e, ozveme se". Žádná omluva, suché konstatování...

To bylo deset hodin dopoledne... dosud stále nic.

Nejen že zboží není stále na pobočce, ba se nikdo neobtěžuje ani ozvat...

Alza.cz? Podruhé a naposled!

16:02 zboží je připraveno k vyzvednutí! ... zázrak!

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 0.00 (0x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Komentáře

RE: Alza.cz tenisák z livu 23. 01. 2014 - 21:56
RE(2x): Alza.cz davidhavel 30. 01. 2014 - 14:46
RE: Alza.cz pajenka®svetu.cz 23. 01. 2014 - 22:49
RE: Alza.cz hospodynka 24. 01. 2014 - 18:32
RE(2x): Alza.cz davidhavel 25. 01. 2014 - 08:40