kuře: Neber to osobně, i když chápu, že je to těžký. V článku Fóbie v číslech 2014-2019 zmiňuješ náklady 140k (tuším) na servis a ujeto 70k km. To mě zarazilo, protože to nedává ekonomický smysl.
Jinak máš pravdu, moje auta nevypadají hezky, není to pro mě důležitý. Trvám na funkčnosti provozně nezbytných částí. Ostatní jsou pro mě nice to have fíčury.
K těm ložiskům si přečti tohle, jestli to neznáš: https://dfens-cz.com/vymena-loziska-u-fabie-china-style/
To LPG a vyšší tepelné namáhání motoru. Hele, nevíš nic. To není ostuda, ale máš se nejdřív zamyslet než to smeteš se stolu, třeba ti blbec z internetu radí dobře. Je možné, že lambda ti odejde i na BA, ale to byla nejspíš čínská a ne original Bosch. Originál bývaly 3x dražší, ale nevím, už to nesleduju.
Katalyzator nikdo reálně nemění. Máš to dát na STK a emise do servisu. Normální servis se tě pak zeptá, jestli chceš STK nebo jestli to chceš opravit. Za 2 kila ti naměří emise jako u novýho auta.
Hele, nejsem servisman, jen jsem půl života neměl peníze na to s nima hospodařit podle tvého vzoru.
Měj se.