Komentář, na který odpovídáte

17. 02. 2021 - 12:04
 

davidhavel: Máš pravdu, bral jsem to osobně. Náklady 140 tis Kč tuším zahrnovaly úplně vše, co se do auta kdy investovalo s jedinou výjimkou - parkovacích lístků, tedy i cenu pořizovací. V současnosti to dělá přesně 335 532 Kč a to včetně PHM na 110,3 tkm, tedy 3 Kč na km bez odečtení zůstatkové ceny auta. Něco tu sice hapruje, protože program, ve kterém si vedu statistiku tvrdí 4,70.. budiž, že by tolik dělal rozdíl zůstatkové ceny je blbost, navíc ho program neumí zohlednit. K logice "no design" "power on" se též přikláním, škrábance neřeším, ani promáčklé dveře, peníze z bouračky jsem radši použil jinde. O ložiscích vím, článek znám, D-fens jsem kdysi dost četl, otázka je, zda to zná mechanik, já si na autě sám nedělám nic krom výměny kol, oleje, kapali a filtrů, stěračů a nestydím se za to. Oproti tomu si myslím, že o LPG vím opravdu dost, tepelné namáhání motoru díky vyššímu oktanovému číslu atd. nezpochybňuji, ale konstatování "nevíš nic" - jo, nemám to brát osobně. Aha, tak neútoč, když sám píšeš o věcech, o kterých víš prd. Lambda byla samozřejmě BOSH, nicméně dovolím si Tě poučit, že BOSH není originál Bosh je prachobyčejná druhovýroba za nějaké 3tis, ale já tam měl lambdu vyvíjenou pro Škodovku za 6 tis, což by jsi se též dočetl, kdybys moje elaboráty nečetl zběžně, ale chápu, že do toho se nikomu nechce (taky to nikomu necpu, byl to deníček mého auta).Rady ohledně emisí - no, někdo kontakty má, jiný ne. Já mám rád věci v pořádku a poctivé; chápu, pro mnohé čecháčky je to vyhazování peněz z okna.

Vaše odpověď

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.