1588 ccm, Vmax 171 km/h, zrychlení 0-100 km/h 15,6 s
Jde o starce s nepříliš zdařilou momentovou charakteristikou, který je při nízkém zatížení vyloženě dřevěný. Náznak zátahu turbodmychadla přichází až daleko za hranicí 2500 otáček. Na druhou stranu třeba práce s vlekem je tak dojemná, že občas svádí k přetěžování.
Verze 59 kw dosahuje max. výkonu při 4500 ot/min, resp. 155 N.m. při 2500 ot/min.
Tento motor za předpokladu dobré údržby funguje opravdu dlouho, avšak při velkém zatěžování může prasknout hlava dříve, než u větších jednadevítek.
Přetržené spojkové lanko mě donutilo vyhledat přesně typ motoru, který je v Pepovi osazen... zjistil jsem (podle emisáku), že motor má kódové označení JR a tady jsou tedy jeho přesné parametry: