Článek Jsem proti americkému radaru v ČR - PETICE

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Jsem proti americkému radaru v ČR - PETICE

15. 04. 2008 - 14:48

vojtahavel: to video mi přišlo na mejl, je pěkný, ale jeho obsah smutnej....samotář má pravdu, tady si akorát někdo hraje na demokracii, žádná tady neni

---
vojtahavel.pise.cz

15. 04. 2008 - 18:09

blackwhit: sice jsem video neviděl, ale hned bych radar nezavrhoval... Demokracie je od toho, že si demokraticky zvolis zasutpce, kteri o dulezitych vecech rozhodujou...jinak bychom vladu ani nepotrebovali. A treba zrovna radar je tak slozita vec, ze bych rek, ze lide, kteri akorat vidi "nepratelske vojaky" o takovy veci rozhodovat nemuzou...

15. 04. 2008 - 20:16

davidhavel: No hlavně a co si třeba tedy myslíš o tom, že na americké vojáky u nás na radaru působící i s rodinami se nebude vztahovat naše ústava? ... je to sviňárna a až nám to dojde, bude pozdě... ale to zase odsereme my, obyčejní lidé, kdežto papaláši budou dávno někde za bukem... taky jsem byl voják, nemám proti nim nic, mám ale hodně proti americké rozpínavosti a nadřazenosti...

---
davidhavel.pise.cz

16. 04. 2008 - 10:15

blackwhit: neříkám, že jejich rozpínavost obdivuju, ale musíš i vycházet z toho, že je potřebujem... v případě, že by přišel nějakej útok odněkud, tak speciálně nás čechy všichni umlátěj kloboukama...

16. 04. 2008 - 10:21

davidhavel: A ty myslíš že by nás bránili? možná tak ten svůj radar.. dopadli by jsme jako po Mnichovu...

---
davidhavel.pise.cz

16. 04. 2008 - 18:27

blackwhit: Myslím, že by to nebylo v historii poprvé, co nám pomohli, aniž by museli... Taky vůbec nemuseli třeba do 2. sv. a mohlo se válčit ještě dneska!

14. 07. 2008 - 18:14

milan*: Do 2. sv. války šli amíci až když bylo jasné, že německá armáda válku nevyhraje. Proto tak dlouho oddalovali otevření druhé fronty. Na válce si silně mastlili kapsu a dodávali na obě strany. Přátelsky nám vybombardovali Škodovku v době, kryž už Němci mleli z posledního, dříve jim jaksi nevadila. Americké ztráty na lidech jsou oproti ostatním státům nepatrné a to ještě jim Rusové rozdrtili silnou kvantunskou armádu. Nemám nic proti válčícím Američánům, ale v dnešní době je stálá tendence americké bojové úspěchy přeceňovat a pasovat je na zachránce před fašismem.

---
milan.pise.cz

16. 04. 2008 - 14:29

vojtahavel: to máš pravdu, ale jedna ze zásad demokracie je, že na vládě se podílejí i obyčejní lidé oni to hlavně rozhodli všechno dřív, než nám o tom řekli, což si jde zase proti s demokracii - záměrná neinformovanost občanů - o tom jsme se teď učili v OV

---
vojtahavel.pise.cz

24. 06. 2008 - 13:23

kluk*: Kdyby v tom videu nebyly chyby, možná bych ho považoval za relevantní. V případě detekování nepřátelských raket by byly protirakety vyslány z Polska, nikoliv z území USA. To, že nemáš rád vládu ČR beru. Ok. Já zase nemám rád videa, které se zakládají na zveličování.

---
kluk.pise.cz

25. 06. 2008 - 06:59

davidhavel: A není celá obrana proti čemukoli vystavěna na principu zveličování potencionálního útoku? Doteď jsme tu nic neměli a bylo hej, co se může stát proto, že "to" tu bude, je otázkou... hlavně se mi nelíbí, že opět lezeme někomu do zadku, protože s NATO to (zatím) nemá vůbec nic společného... a nejvíc mi vadí, že na vojáky USA a celou tu jejic základnu se nebudou vztahovat zákony ČR, takže si tady můžou dělat vlastně co budou chtít... ale to už jsem řešil někde jinde... každopádně se nehádám a Tvůj názor Ti neberu, že je video zveličené jsem psal hned na začátku..

---
davidhavel.pise.cz

14. 07. 2008 - 18:35

milan*: V jednom má blackwhit pravdu, o vojenských věci by měli rozhodovat vojenští odbornící a vláda, ale... Co si můžeme myslet o našich odbornících, viz nákup obrněných transportérů, jejich počty (najednou nám stačí polovina)nesplňují parametry, opožděné dodávky, ale přesto je koupíme(americký vlastník)výměna Migů 29 za mizerné vrtulníky (Němci ty, co zdědili po NDR si nechali) Zákaz vývozu radiolokátorů Tamara, protože dokážou zachytit i supermoderní a předražený americký neviditelný letadla. Já amiky chápu, že se jim to nelíbilo, ale proč jsme neuplatnili náhradu za ušlé obchody, když dodnes máme rozpočet v mínusu.
Pokud nám budou vládnout neschopní a úplatní politici se sklonem k vlezdoprdelnosti, tak se přikláním k referendu.

---
milan.pise.cz

14. 07. 2008 - 18:38

davidhavel: S tím zase souhlasím já

---
davidhavel.pise.cz

14. 07. 2008 - 20:14

string: Máme parlamentní demokracii, za chvíli bychom mohli taky chtít referendum o (ne)schválení státního rozpočtu. Těmhle věcem řadový občan nemůže rozumět.
BTW já jsem pro radar, ať si každý říká co chce, hrozba tady je opravdu reálná. A nemá smysl se vracet do minulosti, doba se sakra změnila a dnešní nepřátelé už nejsou kapitalistický vrahové z Wall Streetu ani bolševici z Rudého náměstí či náckové z Berlína, ale vypatlaný muslimský mozky. Pokud nechceme radar, neměli jsme lézt do NATO ani EU a pomáhat amíkům v Afgánistánu a Íráku. Jsme spojenci západu a tím pádem jejich nepřátelé jsou i naši nepřátelé. A musíme se proti nim bránit. Ať si u nás postaví radar klidně třeba Japonci, pokud nás bude chránit před těma magorama. Až i u nás něco bouchne budou všichni mluvit jinak. HAWK

14. 07. 2008 - 20:21

davidhavel: Tak znovu, po stopadesáte... radar není součástí NATO, natož EU... USA jsou v Afghánistánu jen pro vlastní obohacení, o nic jiného jim nejde, stejně tak jako jejich radar u nás má chránit je, né nás. Co se tím pádem stane s námi je jim úplně fuk. Jasně, nechal bys tady postavit kohokoli cokoli, jen když by to bylo "pro mír" že?... s Tebou debatovat asi nemá smysl.

---
davidhavel.pise.cz

14. 07. 2008 - 20:46

string: To by mě zajímalo na čem v Afghánistánu zbohatnou. Jen tím říkám, že když už jsme jejich spojenci, tak bych je nechal nás chránit. Mě prostě víc děsí titulky jako tenhle: 10.7.2008 Íránci odpálili raketu, která doletí do Evropy, než že nás zase obsadí jakákoliv armáda na světě.

14. 07. 2008 - 21:14

parizek: string: jako první raketa dorazí do ČR,pač jsme na sebe moc upozornili a až USA zareaguje, to to bude platný...

---
parizek.pise.cz

15. 07. 2008 - 00:12

string: parizek: Stačilo by si přečíst smlouvu o radaru a hned by jsi zjistil že Tvůj komentář je mimo mísu.

15. 07. 2008 - 15:09

davidhavel: Na čem? Pokud ten stát nemá žádné nerostné bohatství, tak zbohatnou minimálně na tom, že zde budou vybudovávat vešekrý průmysl, ekonomiku atd... však to pro dobro těch chudáků, obyčejných civilistů nedělají.

---
davidhavel.pise.cz

14. 07. 2008 - 20:51

kluk*: A můžu se zeptat, v čem radar bude chránit USA?

---
kluk.pise.cz

15. 07. 2008 - 15:10

davidhavel: Pokud se nepletu, tak USA tímto radarem zprovozňují další část jejich antiraketového deštníku... pokud se pletu, rád budu opraven. Nicméně pro nic za nic ho zde nestaví, že?

---
davidhavel.pise.cz

15. 07. 2008 - 17:29

kluk*: Máš pravdu. Bude součástí antiraketového deštníku. Nicméně nechápu, proč by kvůli sobě rozšiřovali své radarové pokrytí až nad Evropu...

---
kluk.pise.cz

15. 07. 2008 - 17:36

davidhavel: Protože to radši sestřelí nad Evropou než až nad nimi?

---
davidhavel.pise.cz

15. 07. 2008 - 17:52

kluk*: Jej, to mě nenapadlo... Ale já si myslím, že Rusové by to raději střelili na východ přes Tichý oceán...

---
kluk.pise.cz

15. 07. 2008 - 17:57

davidhavel: Pokud nebudou chtít zničit rovnou onen radar, je to pravděpodobné...

---
davidhavel.pise.cz

14. 07. 2008 - 21:14

string: Ještě bych rád připomněl jak to začalo..
http://special.novinky.cz/radar/cesko-a-radar.html

15. 07. 2008 - 18:13

ohneta: Mě jen připadně, že s tím kdo má jiný názor než ty, nemá dle tebe smysl debatovat. Radar tu stejně budem mít, at se nám to líbí nebo ne. Národní bezpečnosti rozumíme oba dva asi tak jako jaderné fyzice, tak tuhle otázku bych fakt přenechal vojenským specialistům. At bude konečné rozhodnutí vlády jakékoliv, stejně se nikomu nezavděčí.

---
ohneta.pise.cz

15. 07. 2008 - 18:50

davidhavel: Tak pravdu máš v tom, že si svůj názor jen tak vymluvit nenechám a když někdo říká úplný opak, než tvrdím já, tak to pro mě opravdu nemá cenu, pokud se to týká věcí, které jsou jen o názorech (např. když někdo řekne, že se "tohle dělá lépe takhle" tak jsem pro to zkusit).. ano, radar tu mít budeme, ať si píšeme kdo co chceme, kam chceme.. vládu názor lidu nezajímá, a jde o to, jeslti má opravdu vláda experty nebo "experty" a kolik kapříků kam připlavalo..

---
davidhavel.pise.cz

15. 07. 2008 - 18:53

ohneta: O tom můžeme jen spekulovat . Ale pevně věřím, že nějaké ty experty opravdu má

---
ohneta.pise.cz

15. 07. 2008 - 19:00

davidhavel: Funfejme funfejme... já se jen bojím faktu, že mezinárodní spory vznikají i kvůli banálnějším věcem, než je radar...

---
davidhavel.pise.cz

14. 07. 2008 - 21:05

samotar®vzpomina.cz: Zbytečně nás to nutíš ztahovat, když je to na youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=_uN-5lPqySM

---
samotar.vzpomina.cz

15. 07. 2008 - 15:13

davidhavel: No jo no, jsem netušil... a třeba by sis to chtěl uložit a uschovat

---
davidhavel.pise.cz

14. 07. 2008 - 21:12

parizek: No, nedá mi to a musím se přidat. Nechci rozebírat politiku atd., pač se vždycky najde nějaký chytrák, který bude vždycky chytřejší Ale rád bych se vyjádřil skromným názorem. S radarem nesouhlasím už dýl, je to z důvodu, že na sebe zbytečně upozorňujeme, a to si myslím má velkou váhu. A druhá věc je ta, že jako občan jsem si zvolil své zástupce (blbci, kterým se říká vláda) aby tlumočili můj názor, s přihlédnutím na "mou odbornost". Ale není to přihlédnutí až moc nepatrné, když 75%lidí radar nechce?...toť otázka

---
parizek.pise.cz

15. 07. 2008 - 15:14

davidhavel: Moc dobře jsi to napsal

---
davidhavel.pise.cz

16. 07. 2008 - 15:49

blackwhit: kdyby politici tlumocili nazory volicu s prihlednutim na jejich odbornost, jak by to asi vypadalo? vsadim se, ze 90 % lidi by chtelo pivo za 5kc, lekarskou peci zdarma, neplatit dane atd. a nevim, proc bychom meli byt (cesi) prizdisraci, kteri delaji, ze teroriste neexistuji a cekat, jestli v pripade valky nebo cehokoli se jim ty rakety vyhnou a radsi o nich ani nevedet... Nemam obecne Amiky rad, ale jsem pro boj proti terorismu

16. 07. 2008 - 18:00

davidhavel: Děláš jako by to ve vládě byl samý odborník na mezinárodní politiku, vztahy, vojenský průmysl, radarové vlnění apod... kecají do toho z velké části Ti (a hlavně rozhodují), kteří tomu také rozumí jako koza petrželi... na druhou stranu mají i odborníky, ale i tak jsou odborníci, kteří jsou proti a Ti asi také vědí proč... jako vždy je zkrátka pravda někde uprostřed a když už je od začátku jasné, jak to dopadne, tak doufejme, že nebudeme litovat. Nic jiného než doufat, nám obyčejným lidem nezbývá...

---
davidhavel.pise.cz

16. 07. 2008 - 19:39

parizek: Normálně na tohle neodepisuju, ale na druhou stranu proč ne. Jsi asi ten týpek děsně chytrýho člověka, kterej všemu rozumí. To, že mě vemeš za slovo a převedeš ho na kravinu ti jde. To ale můžeš dělat se vším. Když podle tebe jsou ve vládě odbornící, proč třeba rómský matky u nás nemusej pracovat a berou 25 tisíc měsíčně? A nevyvracej to, je to tak, možná berou i víc. Příklad je mimo mísu,ale plně dokazuje, že neni odborník jako odborník.

---
parizek.pise.cz

16. 07. 2008 - 19:42

ohneta: jj, to je ta socanská politika. Kikáni a flákači berou socku, my poctiví poslušně platíme

---
ohneta.pise.cz

16. 07. 2008 - 19:50

davidhavel: JJ, je to tak, jeden član naší rodiny dělá na pracáku, tak to vím jistě.. ale není to o určitém etniky, je to o povaze, když bysme byli jako oni, brali bysme to samé..

---
davidhavel.pise.cz

15. 07. 2008 - 00:42

string: Ještě doplním co je momentálně "IN": (tzn. co propírají média a uznává masa lidí)
a) jsem proti rardaru
b) globální oteplování
c) poplatky ve zdravotnictví
d) Čunek je zloděj
e) motorkáři
.
.
.
.

nebude to dlouho trvat a budu psát:
a) Paroubek je zloděj (bo bude předseda vlády)
b) rakety v ČR (radar už tu je)
c) globální ochlazování (bo oteplování už tu bylo)
d) motorkáři (Češi jsou stále bohatší a kupují si stále více motorek)
e) nepovinné zdravotní pojištění (na poplatky už si lidi zvykli)
.
.
.
.

Vzpomeňte si za pár let...

15. 07. 2008 - 15:17

davidhavel: No možná to ani pár let trvat nebude, s tímhle bych s Tebou i klidně souhlasil, ale mimo mísu to je...

---
davidhavel.pise.cz

15. 07. 2008 - 08:32

parizek: string: ty jsi přesně ten případ přechytralého chytráka. Měl by ses léčit

---
parizek.pise.cz

15. 07. 2008 - 18:06

adio45: Jsem proti...musím říct že jsme zase žijeme ve komunistickém státě. Jsem pro marihuana petici (prostě je léčivá) a bohužel dříve zasáhlo rusákům a teď američané...

---
adio45.pise.cz

15. 07. 2008 - 18:13

davidhavel: Tak ta tráva je hlavně rozhodně "lepší" jak cigarety a alkohol, které legální jsou, což je dost blbost... ale až přijde někdo s návrhem, že za jointy se bude odvádět spotřební daň a DPH, tak to půjde taky... takže souhlas.

---
davidhavel.pise.cz

15. 07. 2008 - 18:18

ohneta: s tím přišla nějaká smažka ne?

---
ohneta.pise.cz

15. 07. 2008 - 18:52

davidhavel: Tím myslíš mě nebo Adia? Ano, já se přiznávám, dříve jsem hulíval, a i proto vím, že je lepší být zhulený, jak ožralý... jakou má zkušenost Adio nevím A teď jen čekám, kdo to na mě kdy vytáhne, že to zanechalo následky

---
davidhavel.pise.cz

15. 07. 2008 - 18:57

ohneta: Ani jednoho z vás . Nemám nic proti trávě, a jestli je lepší být zhulený než ožralý záleží na situaci. V určitých situacích je lepší být střízlivý a nezhulen . Já jen hulím (TABÁK), nepiju skoro vůbec, takže su furt při smyslech. Ale aspon podporuju českou ekonomiku, stejně jako ty

---
ohneta.pise.cz

15. 07. 2008 - 19:03

davidhavel: Ani mi o podpoře ekonomiky nepiš.... včera jsem dostal výplatní pásku z Kaufu... dost vážně uvažuji o tom, že to za měsíc zabalím... jelikož mi strhávají stejně, jako by to byl HPP... ale to sem nepatří... a asi to nebude ani Kauflandem, ale jedním člověkem, který by ze všeho nejvíc potřeboval něco jako prase drbání...

---
davidhavel.pise.cz

15. 07. 2008 - 19:04

davidhavel: Asi se zhulím nebo opiju

---
davidhavel.pise.cz

15. 07. 2008 - 19:12

ohneta: to znám, když jsem měl druhou práci, tak mě strhávali to samé co v Kaufu. Tou podporou sem myslel spotřební dan, já ji odvádím na cigaretách, ty na benzínu

---
ohneta.pise.cz

15. 07. 2008 - 19:15

davidhavel: jezdím na LPG, tam je nižší

---
davidhavel.pise.cz

15. 07. 2008 - 21:52

adio45: já taky jsem pro

---
adio45.pise.cz