12. červen 2008 | 07.37 |
Chcete si článek přečíst?
Vypněte prosím blokování reklamy (reklamu už neblokuji), děkujeme.
Jak vypnout blokování reklamy?
Video návod zde: https://www.youtube.com/watch?v=GJScSjPyMb4
Po zvřejnění grafu výkonu dvouválcových pětistovek přidávám další tabulku o těchto strojích, (ze stejného zdroje), která bude pro nás laiky rozhodně jednodušeji pochopitelná...
1) maximální povolená konstrukční rychlost neškrcené verze
2a) zrychlení z 0 na 100 km/h
2b) zrychlení z 0 na 140 km/h
3a) průběžné zrychlení z 60 na 100 km/h
3b) průběžné zrychlení ze 100 na 140 km/h
4) odchylka tachometru při 50/100 km/h
5a) spotřeba paliva při 100/130 km/h na 100 km
5b) spotřeba paliva při dálkové jízdě na 100 km
6) teoretický maximální dojezd na nádrž
Souhrn: tato tabulka potvrzuje jendnoznačně fakt, že ER-5 je střed mezi dvouválcovými pětistovkami... což dosvědčuje většina vyobrazených údajů... NEJlepších výsledků oproti konkurenci dosahuje v průběžném zrychlování a NEJhoršího výsledku dosáhla při měření spotřeby. Nicméně (i) tyto rozdíly jsou v běžném provozu těžko postřehnutelné a tudíž zanedbatelné... tedy až na onen maximální dojezd, kde mohu potvrdit, že do Modré tankuji snad každou chvíli..
Zpět na hlavní stranu blogu