Článek Koho NEvolit ?

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Koho NEvolit ?

11. 05. 2010 - 21:12

newold®blbne.cz: Těžké téma na večer. ... Tím Samotářem jsi mě dostal.

---
newold.blbne.cz

11. 05. 2010 - 21:16

davidhavel: Samotář dostal mě, když jsem zjistil, že už ani Coro neexistuje...

---
davidhavel.pise.cz

12. 05. 2010 - 04:27

coro: Coro se musel stáhnout, ale na pise píše dál. Coro tu měl přeci dva blogy.

12. 05. 2010 - 14:12

davidhavel: Jsem nějak out Jak nemám přístup na net, čas a často ani chuť číst blogy, tak jsem tak nějak mimo mísu... každopádně díky za návštěvu, třebas ji časem i oplatim

---
davidhavel.pise.cz

11. 05. 2010 - 21:39

milan*: Tady řeknu Ti, že tohle je pěkný rébus. Vidím to tak, že nezaměstnaní a lidi s malým příjmem budou volit ČSSD a ani se jim nedivím, podnikatelé, přeplácené celebrity, zbohatlci a tuneláři ODS a také se jim nedivím, pánbičkáři zase KDU-ČSL, což jim doporučují v kostelech, KSČM má dost věrných voličů a zbytek voličů se roztříští mez zbylé strany. Tak si vyber.

---
milan.pise.cz

11. 05. 2010 - 21:55

valach ostravski: A to zas já se jim divím, protože hádejte, komu asi tak ČSSD vezme prachy aby je mohla "přerozdělit"? Jenže oni tihle lidé nějak nedokážou uvažovat v souvislostech.
Ono je to v podstatě jedno ať zvolíme koho chceme, vládnout bude kdo chce. kdyby volby mohly něco změnit, dávno by je zakázali. Posledně například nám vládla Topolánkova hypotéka. A pokud jde o Fischerovu vládu "odborníků", tak to mi hrůzou vstávají i chlupy na prdeli - nenechávejte se masírovat médii - utvořte si vlastní názor.
Ačkoli kudy chodím, tudy nad tím rozhodnutím zvracím, protože Kalousek fakt není "můj šálek čaje", vychází jako nejzodpovědnější partaj TOP 09 - navíc vím, kdo tam je "dole", kdo je členská základna a vím, že to jsou kluci rozumní a jakmile se zbaví těch špiček, které aktuálně TOPku vedou, může se z toho projektu vystříbřit docela slušná a solidní středová, možná dokonce středopravá strana.
Pak ještě by u mě měli šanci Piráti. Sociálně demokratická ODS už mě asi do voleb nemá šanci přeswvědčit o svých kvalitách a komunista je dobrý jedině mrtvý.
Ještě si na to téma blognu, takže v případě zájmu se tak týden-deset dní před volbami zastavte u mě.
Jo a volba ČSSD je jasná cesta "do Řecka", přičemž fakt nemám na mysli dovolenou u moře.

---
dennapicu.pise.cz

12. 05. 2010 - 14:10

davidhavel: ... a nebo (spíš) se zbaví špičky Top09 oné zdravé členské základny... nejsou to volby, je to loterie

---
davidhavel.pise.cz

12. 05. 2010 - 21:08

valach ostravski: Členské základny se zbavoval Mach, takže z původně zajímavého projektu "Klausových" beranů zůstaly jen Machovy ovce - proto Ti nebudu tvrdit, že se členské základny zbavit nelze, ale u TOPky to asi nebude tak jednoduché. Jak říkám, vím, co jsou tam za lidi, takže se brutálně ožeru - abych zkousl Kalouska - a dám jim to tam. Samozřejmě hodlám využít preferenčních hlasů - to je něco, co můžeš udělat taky bez ohledu na to, kterou stranu volíš - kroužkuj ty, co na kandidátkách "dělají křoví", to znamená poslední čtyři. Na FcB je skupina, která toto propaguje, mají tuším i netové stránky. Nebo vol malé strany - už sem uvedl Piráty.
Ano máš pravdu, letos je to loterie Ale levičáckou cestu do Řecka opravdu nedoporučuju.
No a pokud jsi levičák tak vezmi rozum do hrsti a mysli - dobrá alternativa proti KSČ(M) a ČSSD je Zemanova SPO.

---
dennapicu.pise.cz

13. 05. 2010 - 14:46

valach ostravski: Našel jsem ty webovky:
http://www.4zezadu.cz/

---
dennapicu.pise.cz

17. 05. 2010 - 15:10

davidhavel: Jj, tuhle myšlenku znám.. díky za tipy a komentáře

---
davidhavel.pise.cz

12. 05. 2010 - 14:07

davidhavel: No, určitě nějakou tu neparlamentní a výše neuvedenou stranu vyberu V televizi jsem asi tak před měsícem nějakou zajímavou zaregistroval, její program se mi líbil, ale název jsem vypustil

---
davidhavel.pise.cz

11. 05. 2010 - 21:41

valach ostravski: www.vymentepolitiky.cz

---
dennapicu.pise.cz

13. 05. 2010 - 10:16

parizek: Volim 23

---
parizek.pise.cz

17. 05. 2010 - 15:17

davidhavel: Styď se, vzhledem ke své profesi

---
davidhavel.pise.cz

14. 05. 2010 - 14:28

string: Máš to hezky sepsané
Bohužel (spíš bohudík) žádná strana nevládne sama tudíž logicky nemůže splnit všechny volební sliby a programové prohlášení vlády je poté kompromis programových priorit koaliční vlády..
Jen si dovolím reagovat, že ODS je dlouhodobě pro snižování daňového zatížení firem (což také za vlády udělala) i v oblasti nákladů na zaměstnance mimo jiné i z důvodu aby právě byly firmy schopny zaplatit ty "mozky" a neutíkaly do daňových rájů a nižší náklady na zaměstnance také dovolí při stejných nákladech zaměstnavatele vyšší čistou mzdu pro zaměstnance. Bohužel u nás je to vnímáno jen jako nenažranost bohatých (viz. strop odvodů sociálního a zdravotního pojištění) a to také díky ODS, která nebyla a není schopna tato opatření správně a efektivně interpretovat veřejnosti.
Cesta ČSSD je nejkratší cesta k řeckému krachu..
Pokud si dobře přečteme program KSČM (imho i ČSSD) tak je to přesný opak toho co jsem napsal nahoře, např. já bych platil daň z příjmu 51% a to bych se na to opravdu zvysoka vykašlal a všechny prachy točil jen přes např. Dubai. Teď si odvedu svých 15% a nemám s tím žádný problém, není důvod stát "okrádat".
Stejně tak se "mají i moji" zaměstnanci, jelikož se od roku 2006 mzdové náklady zaměstnavatele opravdu snížily.
Vzpomeňte si na mě až vyhraje ČSSD - do čtyř pěti let se zvýší o hodně nezaměstnanost (firmy prostě nebudou mít na to platit lidi, nebo spíš se jim už podnikání nevyplatí a budou odcházet z trhu ČR), státní dluh se zdvojnásobí a zahraniční investice do ČR budou na bodě nula nula nic. Dobře se budou mít státní zaměstnanci a zaměstnanci firem získávající státní zakázky, tam se nezmění nic.
Ano, volím ODS se skřípěním zubů jako nejmenší zlo pro dlouhodobou budoucnost.
ODS ale nevyhraje tak všichni ušetříme pár kaček u doktorů a pomalu a jistě pošlapeme do záhuby. Já u toho ale už nebudu..

14. 05. 2010 - 21:13

valach ostravski: Já ODS jako levicovou sociálně demokratickou stranu, která hodlá regulovat internet (http://www.ods.cz/volby2010/data/soubory-ke-stazeni/182/volebni-program-velky.pdf, strana 39) prostě volit nemůžu. Zklamali nejednou, zklamou zase. Už vícekrát dokázali, že nemají problém si s důvěrou voličů vytřít prdel.

---
dennapicu.pise.cz

17. 05. 2010 - 15:23

davidhavel: Díky za názor, s kterým přes rozpor s původním článek věcně souhlasím

---
davidhavel.pise.cz

15. 05. 2010 - 19:28

adio45: Letos budu poprvé volit ve volbách. Ale bohužel ODS ani ČSSD volit nebudu. Protože ČSSD po několika letech se brutálně zvýšovala dluhy a totéž samý jak ODS. Radši bych měli konečně volit malé strany.

Jednou sám přiznám že asi volím Česká Piratská Strana které mně neuzpokují zákonem internetové cenzury ale vypadá na výsledkem může do poslanecké sněmovny dostat.

SPO-Z se vrátím kde jsme to jsi psal dobře ale mně to přijde akorát lepší než Pablbec.
TOP09 mně fakt nevoní a tam vládá Severa který protimariuhana a stejně Kalousek už je fakt naprosto idiot že nechá poslat všem občanů platit za dluhy? Za to může Kalousek který nechal hlasovat PRO vyšší výdaje. A tam jsou udělání tak že zmutovaní lidovky+zelení.
Věci Veřejné skoro bude poprvé ve poslanecké sněmovny. Vypadá že letos má šanci.
Suverenita taky fandím ale do vlády asi půjde těžko.

Musím rozhodovat do konce týdne. Blíží se volby. Mám takovou představu že bude takhle reálné: 1.ČSSD 2.ODS 3.TOP09 4.KSČM 5. Věci Veřejné 6. SPO-Z možná 7. ČPS.
Takhle jednou 6strany určitě budou ve poslanecké sněmovny. Bude to taky levice vs. pravice což jedná VV+ODS+TOP09 = pravice, ČSSD+KSČM+SPO-Z = levice. Což škoda že musím volit ti konzervativní strany. ČSSD bude mít moc těžký že TOP09, VV a SPO-Z do koalici nechtějí ale určitě jim slíbí že nepůjdou dělat koalici. Protože bych ztracela důvěry lidem.

A což je dlouhé vyprávění...

---
adio45.pise.cz

17. 05. 2010 - 15:27

davidhavel: Pa-blbec mě dostal Je fajn, že to máš v hlavě takhle srovnané. Kéž by takhle (myšleno hlavně nerasisticky atd) smýšlelo více mladých. Piřjde mi, že tu máme více než dost blbů ála "dělnická strana".

---
davidhavel.pise.cz

28. 05. 2010 - 11:00

davidhavel: Vybral jsem si a za tři hodiny jdu na to ... http://www.svobodni.cz/

---
davidhavel.pise.cz

28. 05. 2010 - 14:16

string:
Velmi dobře a doufám, že zejména v těchto těžkých časech bude většina lidí volit "rozumem" stejně jako Ty.