Karburátor
Seřízení souběhu karburátorů a seřízení volnoběžných otáček se provádí shodně s tabulkou servisních intervalů nebo abychom upravili volnoběžné otáčky.
Následovat bude pouze popis seřízení volnoběžných otáček motoru. Seřízení souběhu karburátorů svěřte k provedení smluvnímu prodejci Kawasaki.
Poznámka
- špatné seřízení souběhu karburátorů vede k nerovnoměrným otáčkám, špatné odezvě motoru a ztrátám výkonu.
Seřízení
- spustíme motor a zahřejeme
- volnoběžné otáčky seřídíme podle otáčkoměru šroubem volnoběžných otáček na 1150-1250 ot./min
A.šroub seřizování volnoběžných otáček
- vícekrát přidáme a ubereme plyn, zkontrolujeme seřízení, zda otáčky zůstaly na stejné hodnotě, případně znovu nastavíme.
str. 66
65-66
- s motorem v chodu ve volnoběžných otáčkách otáčejte řidítky na obě strany. Způsobí-li pohyb řidítek změnu volonběžných otáček, mohou být nesprávně seřízena, špatně vedena nebo poškozena lanka plynu. Zajistěte, aby byly před jízdou tyto problémy odstraněny.
RE: ER-5 manuál str. 65 - seřízení volnoběhu | akvarko* | 12. 09. 2008 - 18:44 |