klementuv-moped: No kdybych měl počítat cenu za 1 km u mojí 960ky, tak je to asi na infarkt
pořizovací cena 55.000, opravy + údržba 39.000, povinný mučení za 2 roky cca 24.000 (je to 3-litr), najeto cca 5000 km (auto dlouhodobě stálo v servisu a jezdil jsem hlavně s Mazdou), při spotřebě cca 11 litrů/100 km a průměrný ceně benzínu cca 27-28 kč/1 litr = cca 15.000 + blbosti jako povinná výbava, kapalina do ostřikovačů, atd... No řekněme, že jsem někde na 135.000 kč. Při najetejch 5000 km je to cca 27 kč/1 km. To je prostě šílenost. Moh bych rovnou jezdit tágem
Jenže na druhou stranu auto mi nějaký ty peníze vydělává (potřebuju silnej motor, protože za tim občas taky tahám nepojízdný auta, což třeba s Fabií 1,2HTP si nějak nedokážu představit a potěšilo mě, že jeho cena na trhu roste. Podobný kousky se dneska prodávaj běžně za 80 tisíc.
Jsem optimista a věřim, že to auto se časem zaplatí
Kdybych měl brát úplně opačnej příklad, tak to bude Mitsubishi Galant 2.0 Gti, kterej mě stál dohromady cca 100 tisíc (ten jezdil snad častěji na odtahovce, než po vlastní ose) a já ho tenkrát prodal asi za 20. Najezdil jsem s nim dohromady tak možná 7 tisíc km. Cena za 1 km je tim pádem cca 11,40 kč. Ale stejně na něj dodnes vzpomínám docela rád.