janewle: Tak snad ti reklamaci uznají.
Já jsem často reklamovala telefony, ale za jejich závady jsem opravdu nemohla, vždy jsem dostala vadný kus. Bohužel, to byly samé nokie U 6230i mi několikrát odešel display, u 5300 mi zas dvakrát odešel mikrofon (spíš ho poprvé nevyměnili) atd. Pak jsem se naštvala a za své peníze jsem si koupila 6300 a funguje bez komplikací (ťuk ťuk) a 5300 mi leží ve skříni.
Přeji hodně štěstí při reklamaci
davidhavel: Já docela čekám, že se kalhoty kdesi ztratí a tím pádem "nebude co" reklamovat. Ono už tvrzení, že faktura za tyto kalhoty v systému vůbec neexistuje bylo poněkud podivné...
zuzi: Taky nevěřím. Pokud si člověk závadu na výrobku opraví sám, reklamaci už neuznají. Nicméně naděje umírá poslední a třeba se stane zázrak
---
zuzi.pise.cz
davidhavel: Takhle možnost mě kupodivu ani nenapadla, ale fakt je, že to tak bývá. Ale jak jsem psal, původně jsem je v plánu reklamovat vůbec neměl, takže proto ty opravy... nyní mi na nich už nesejde, ale vzhledem k tomu, že by měly být ještě zcela použitelné v rámci záruky a výrobci úpravy nevadily, tak jsem to hold zkusil... termoprádlo na motorku by se mi za ně hodilo
hospodynka: Myslím, že ti reklamaci neuznají, protože jsi už kalhoty zašíval a nechával zašít sám.
davidhavel: Tohle stanovisko bych bral, pokud by výrobce sám nekonstatoval, že "i přes mnou provedené úpravy je vymění"... jenže to bylo někdy před rokem a to jsem nechtěl...
viz.: http://davidhavel.pise.cz/74525-spatne-kalhoty-na-moto-vyjadreni-dodavatele.html
davidhavel: Tož lidičkové, divme se divme
Právě jsem si na mejlu vyzvedl dobropis k oné "ztracené" faktuře na moje kalhoty a po jeho podepsání a odeslání by mi měly dorazit peníze za kalhoty zpět
Aneb reklamace byla uznána!
davidhavel: 16. března 2010 - peníze na účet doposavaď nedorazily, tak to urguji