modry*: 2 litry není tak moc, ale rozhodně milionkrát lepší než 1,4. Myslím, že litovat určitě nebudeš
Někdy napiš recenzi LPG - jsem na to zvědavý!
davidhavel: Hele asi jo, sice si dokáži představit, že ty ventily navíc udělají svoje, (2 litr je extrémně zastaralý typ motoru s 2V na válec, pocházející snad už ze škody 1000MB nebo ještě staršího modelu), ale těch 115 koní mi na combi (navíc v LPG) přijde jako nutné minimum... Nechtěl bych se otravovat v kopcích s "nákladem" se 100, resp. s kýženými 75 koňmi.
Recenzi mám určitě v plánu, ale článků "v plánu" jsem měl již tolik, že už je asi nikdy nenapíšu
, ale tak kvůli Tobě... časem určitě 
davidhavel: Musím Ti dát za pravdu (opět)
V posledních dnech jsem přejel republiku tam a zpět a potkat Fabii v různých motorizacích opravdu není problém. Měl jsem tu čest jet několik desítek km trasu jak s (rozuměj za,před) 1,4 16V i 1,9 SDi a ani jednu z nich bych nechtěl. Myslím, že toto je opravdu ten správný motor do Fabie combi 
pozn.:: Napsali o tomto voze: http://www.auto.cz/skoda-fabia-combi-2-0i-v-malem-tele-velky-motor-1243