Prakticky od pořízení auta bojuji se stejnými problémy - rozsvěcející se kontrolka "emisí", nekorektní přepínání z BA na LPG u teplého motoru a výjimečně i vypnutí LPG při zvýšené zátěži (hlavně při relativně nízkém stavu paliva v nádrži).
Tyto problémy jsme řešil výměnou svíček, filtrů, nakonec i lambda sondy a následně návštěvou autorizovaných servisů LPG pro značku ZAVOLI.
Závadu s přepínám údajně vyřešili tím, že byl ucpaný "hrubý" filtr, který vyměnili, diagnostika ŘJ LPG prý žádnou chybu nehlásí, tlak reduktoru je v pořádku, lambda prý ale nereguluje (před výměnou), takže není dál co řešit, jen zaplatit 1tis Kč.
Po tomto servise nejen že LPG stále vypadávalo u teplého motoru při prvotním přepnutí, ale právě v tuto dobu se LPG začalo vypínat i při vyšší zátěži motoru (jízda do kopce, předjíždění), což se dříve nedělo.
Z pochopitelných důvodů jsem se tak do tohoto servisu nechtěl vrátit.