vojtahavel: tak to papá málo no a jestli budeš jezdit takhle rychle, nedej bůh aby se ti ty padáky hodily...
davidhavel: No, upřímně řečeno doufám, že se k tomu nepřiblížím, i když Jana tvrdí, že začínám být typický namachrovaný motorkář, co to musí každýmu (autu) nandat... a že těch 180-90 brzy prý přijde taky... bojim bojim..
davidhavel: Doufám, že vždy pojedu pod hranice svých možností - viz.: Motorkářské desatero: http://davidhavel.pise.cz/me-clanky-a-postrehy/022008/
samotar®vzpomina.cz: Ten se nerozklepe. A nebo rozklepe, až uvidí nějakou mrtvolu. Před týdnem jsem u nás viděl taky motorkáře, nějak mu to nevyšlo a motorka letěla v dál. Chudák, myslím, že ho to bolelo, ale vstal a dělal, že jakoby nic. Jen jsem si říkal, být tam někdo, zabije ho.
davidhavel: Nestraš... když se rozseká motorka, tak čert to vem, ty zážitky byly super a těch 80 tis, co mě celá ta sranda stála (5 let krušného spoření) litovat moc nebudu, hold bych byl debil a patří mi to... hlavně ale ať se nestane nic nikomu živému...
davidhavel: Bojim bojim doufám, že na mě nečeká při sundavání kol žádné překvapení a že to bude stejné jako u pionýra
vojtahavel: ale že ji ty padáky slušej . Já byl pumpovat kolo a tak jsem ho nafoukl, že mi to málem prasklo u hlavy, to by byla facka...Ale tak já jsem zvyklej na dvě atmosféry a tam nějakejch 80,120 atd...v tom aby se prase vyznalo
davidhavel: Alespoň že jí slušej... ... no to jsou zase kpa - (kilopascaly), takže já bych to nahustil na 200... ale jestli to je dobře, to nevím
vojtahavel: to by sis dal, já tam dal 80 a gumu nezmáčkneš, takže bys dostal slušnou facku
vojtahavel: já taky ne to byla matematika ty koni
a byl jsem ještě na angličtině, fyzika mě teprve čeká
davidhavel: Doufejme, doufejme... počítám tak s 500vkou, ale hlavně aby to bylo v cajku a už jsem to nemusel nikdy řešit...
davidhavel: jj, nabídl mi, že když to řízení bylo de-facto v pořádku a je to celé odstojené (zbývá kostra s elektrikou a zadní kolo, jinak je vše pryč), že mi to udělá.. tak marně už víc jak den čekám, že se ozve a že řekne vše je v pohodě, a chci za to "korunu"
vojtahavel: no, to neni hezký, ale na jednu stranu se ani nedivim, víš jaký tam má spolupracovníky a asi se tam nezastaví
davidhavel: Ani bych neřekl... standardní cena seřízení motoru bez ničeho jiného...
vojtahavel: AutoPolish myslim táta dřív používal na Seata . Jinak mytí musí bejt fakt otrava, já jen když myju kolo, tak se nudim strašně
vojtahavel: Jen by mě zajímalo, jak jste změřili přesně 400 m, asi podle tachometru?
davidhavel: Je to tak a né jinak nebylo to přesné, o to ani nešlo... celé letiště má 2x 2,5 km na dýlku! To by byl slušenej sprint...
parizek: čoveče já mam otáček snad ani ne 1000 a docela mi to sedí, pač hezky brblá
davidhavel: Kdyby jenom prdel A to si představ, že jsem měl na sobě ještě ke všemu celý den plavky!
davidhavel: Ba naopak, když se s tím nebudu chtít srát, je to za 15 min. s přehledem hotové...
davidhavel: Podřadíš tak moc, že motor potřebuje otáčet kolem o tolik pomaleji, než se v té chvili točí, že se to kolo prostě zablokuje...
davidhavel: Snad žádné nepotkám nebo si mě nebudou všímat... horší ale je, že tam, kde jsem tu motorku teď naposledy testoval, byl o necelou půl hodinu později smrťák... dvě auta, závodila...
davidhavel: JJ, mám, byly tam už když jsem ji kupoval a kdyby ne, dal bych si je tam sám
davidhavel: Fotky brašen jsou na odkazovaných stránkách výrobce, já sem hodím, přesně jak píšeš, až fotky na Modré.
davidhavel: A já si myslel, že jsi tak zběhlý motorkář, že dodržuješ více než bezpečnou vzdálenost a ono to bylo kvůli vodě
string: Jak pomůže nastavení menší vzdálenosti páčky od rukojeti "gumové" brzdě?
davidhavel: Stringu, to je jednoduché - nepomůžeš Prostě se jen zkrátí její chod, takže brzda nereaguje po prodlevě ale okamžitě... nemusíš ji tak mačkat fest ale zlehka.. jak jsem psal, měl jsem "pocit" gumovitosti... naštěstí zřejmě jen psychologický efekt poté, co jsem si nevhodným namazáním náhonu tachometru promazal brzdový kotouč
Tak či tak brzdovka by měla přijít rozhodně vyměnit...