Komentář, na který odpovídáte

03. 09. 2010 - 13:03
 

davidhavel: Tak jsem se včera, 2. 9. konečně dostal osobně ke shánění náhradního dílu... servisák měl všeho všudy dva, jeden byl ale jiný a druhý byl ulomený podobně jako ten náš... Zprvu mě nepotěšil tím, že budu rád, pokud vůbec sežene celá dvířka cca za 1.500,- a pokud ne, tak si mám koupit novou pračku... Dnes ráno mi ale psal, že to vypadá, že sežene onen mechanismus otvírání a měl bych se vejít do relativně sympatické pětistovky

Vaše odpověď

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Fagor si se zákazníky nepíše...