Převodovka je vybavena volnoběhem - neutrálem. "Při řazení volnoběhu z prvního převodového stupně nelze vynechávat neutrál". K nalezení neutrálu nejprve zařaďte první rychlost a následně řadící páku zdvihněte. Převodovka pak klidně přejde v běh na prázdno.
Brždění a zastavení
-zcela uzavřete plyn, avšak nemačkejte páčku spojky (kromě řazení), aby brzdil i motor
-převodové stupně postupně podřazujte dokud nezařadíte první převodový stupeň
-při brždění stlačujte stále obě brzdy současně. Avšak přední brzda se všeobecně tiskne o něco silnější jak zadní. "Brždění motorem bude při mačkání spojky nutném pro podřazování oslabené a nedostatečné".
-vyvarujte se zablokování brzd a z toho následujícího skluzu kola. Vyhněte se manévrování řidítky během brždění. Rychlost vždy adekvátně upravte již před počátkem manévru.
-při nouzovém brždění bez možnosti podřazování co nejsilněji stiskněte brzdy avšak jen tolik, abyste nedostali smyk