Řízení => spojení bez vůlí, vedení zlehka, žádné překážky díky kabelům a lanovodům
Brzdy => opotřebení obložení kotoučové brzdy: minimální síla brzdové destičky 1 mm
-žádný únik brzdové kapaliny
-20 – 30 mm dlouhý chod pedálu zadní brzdy
-opotřebení zadní bubnové brzdy: ukazatel je v provozním rozsahu "USABLE RANGE" (pozn. autora: tzn. angl. "použitelný rozsah")
Rukojeť plynu => 2-3 mm vůle
Spojka => 2-3 mm vůle páčky spojky, lehký chod
Chladící kapalina => žádný únik, hladina kapaliny při studeném motoru mezi minimální a maximální značkou
Víko chladiče => správně nasazené
Elektrická zařízení => osvětlení a klakson jsou funkční
Nouzový vypínač => zastaví chod motoru
Stojany motocyklu => vlastní síla pružiny dokáže stojan sklopit zpět do výchozího postavení, což znamená, že není opotřebovaná ani poškozená.
Viz. také výstražná nálepka na vnitřní straně "levého" bočního krytu.
Pozn. autora, v případě mojí Modré je nálepka na vnitřní straně pravé podsedlovky ve směru jízdy a to tato: