minimálně nečekal... na mnou navrhované ceně Kč 4tis za vše, jsme se nedohodli. 
gif">
Zadařilo se, né sehnání dílu, ale vyztužení a zavaření. S přestávkami jsme na tom s tátou zabili sice půl dne, a to jsme měl pásovinu naohýbanou již z minula, ale výsledek je přesně takový, jaký jsme potřebovali a to i přesto, že jsme zavařovali praskliny dvě, místo jedné, o které jsme věděli.
Ve spoustě věcí se spolu často neshodneme a vznikají tak mezi námi leckdy malicherné, ale o to drsnější rozepře, nicméně za to, jak je táta šikovný si ho opravdu neskonale vážím.
to jsem si nenechal líbit a sdělil jsem mu, že směšovač sice je rezavý, ale je zcela funkční a tudíž v pořádku a že ten se rozhodně měnit nebude.
Poté jsem se dočkal vražedného pohledu a smířlivé reakce ve stylu "no uvidíme co s tím uděláme", odpoledne si zavolejte.
do chvíle, dokud se nevrátím do servisu
a nezjistím, že Kč 700,- mám nauúčtováno za výměnu filtru, který stojí Kč 100,-... za hodinu práce si naúčtovali Kč 350,- a 250,- mne stálo údajné seřízení motoru, který běžel stejně jako když jsem tam auto nechal, tudíž ve vysokých otáčkách... údajně mi byl zmenšen odtrh na svíčkách... a teď už auto bude startovat... 

Údajně seřízené auto!
Nevěřícně koukali do motoru, aniž by něco opravovali a vymýšleli ptákoviny, kvůli kterým to prý asi nejede - závada v elektroinstalaci - určitě máte centrál! Ten za to může... NEMÁM... to je divné... tak máte imobilizér, ta kontrolka, co bliká v přístrojovce, kvůli tomu to nechce startovat - NEMÁM - ta kontrolka je vadné čidlo teploty chladicí kapaliny... zběsile točí startérem dokud nezačne pokulhávat baterka a auto stejně nenastartují, už ani na LPG... svým způsobem jsem rád, že se závada projevila a i když se venku začíná blýskat, přeji si, abych uslyšel větu "tak nám to tu nechte a mi to do zítra seřídíme jak to má být"... 
Najednou se přesně ví, čím to je a že to není elektřinou, ale vadnou škrticí klapkou karburátoru... no, už jeho slova neberu moc vážně a jdu koukat na údaje měřáku emisí...
"Mechanik" vypíná motor a sděluje mi co už dávno vím, že "je to v háji". Na můj dotaz zda to jde seřídit, když se jedná o mechanický karburátor a bez katalyzátorový výfuk (podle dokladů, fyzicky katalyzátor na výfuku mám, ale zřejmě zcela nefunkční)mi je odpovzěno že NE že je to tak nastavený... slovům nerozumím, ale moc dobře chápu fakt, že "on" to seřizovat neumí a nebude.
) a tak mi nemohli vytisknout záznam o měření emisí, tudíž jsem provedenou zkoušku neplatil... no, myslím, že v těch 700,- co jsem tam nechal to stejně bylo započítáno...
| RE: MECHANICI a mechanici - aktualizováno | vojtahavel | 10. 06. 2008 - 14:40 |
| davidhavel | 11. 06. 2008 - 06:16 | |
| parizek | 13. 06. 2008 - 15:57 | |
| davidhavel | 13. 06. 2008 - 16:41 | |
| RE: MECHANICI a mechanici - aktualizováno | parizek | 17. 09. 2008 - 11:39 |
| davidhavel | 17. 09. 2008 - 11:50 |