jana*: Někdy mam pocit,že po několika hodinový směně na pokladě potřebuju prášky na nervy,tak Tě naprosto chápu a doufám,že se mi z toho blázince nesložíš
davidhavel: Budu se snažit a pokud mě budeš podporovat, tak to snad nějaký ten měsíc i vydržím...
cestovatelka*: Proč já se vždycky tak dojímám, když vidím, že má někdo někoho tak rád?
chantelle: Já teda pokladní respektuju Sama bych k pokladně asi nikdy pracovat nešla
I když kdo ví, možná tam jednou skončím...
Jinak mi to připomnělo film Skřítek, Evu Holubovou u pokladny a její zamrzlý úsměv
davidhavel: Jo jo, taky jsem to bral jako nouzovku... a doufám, že to nebude brzy nutnost... Skřítka jsem viděl asi 20 minut a pak jsem to vzdal, nějak mě to rozčilovalo, ale zamrzlý úsměv si dokáži představit, ale zatím ho neumím
samotar®vzpomina.cz: Každý, skutečně každý, by si měl tuto práci vyzkoušet, než začne nadávat.
cestovatelka*: Aaaaa! To je děsivý! Já mám prodavače ráda, teda když aspoň pozdraví, když je zdravím já, tak jsem úplně nadšená a přeju jim hezký den. Možná až moc pozitivní přístup, ale tak co
davidhavel: No a to jsem nepublikoval vše, co jsem ten (první) den zažil a slyšel... chovám se stejně jak píšeš ty, dokonce i v pozici prodavače rád někomu milému popřeji pěkný den...
ohneta: na pokladnu bych nešl za nic v životě, proč si radši nešel někam na úsek?
davidhavel: Jsem měl slíbenou lahvárnu, ale pak se to některým nelíbilo, že je to moc prominentní místo...
hablina: Přesně kvůli tomu co popisuješ porád věřím, že se do marketu už nevrátím.
contritus: Já myslím, že slušnost má být na jedné i druhé straně. Donedávna jsem pracovala i ve službách, tak vím, co zákazníci dovedou. Nejlepší "zbraní" je slušnost. Jinak držím palečky - dělat v pokladně je novodobé otroctví.
davidhavel: Naprosto s Tebou souhlasím... ve všem, otázkou je, kolik hodin (směn) to vydržím... za podporu děkuji
vojtahavel: Chce to opravdu slušenost z obou stran, jinak to nejde...Přeji slušnější a milejší zákazníky
trimary: Ještě bych k tomu dodala:
-když si ti chytrolíni pamatujou ceny, proč si nepamatujou, co si to vlastně vzali?
-oni chtějí být rychle na řadě, ale pak chtějí milion času na sklízení a placení
-opravdu není automaticky aktivní čtečka karet. OPRAVU NE! To musíme aktivovat!
-s těma druhama a cenama: asi by, být obchodníkama, nechtěli:
1. ani prodat množství, aniž by si to spočítali
2. mít pak kvůli tomu jejich: "Vždyť to stojí stejně" bordel ve skladu něco, co by mělo být prodané tam mít a naopak...
-příklad: Chlap stojí na zastávce. Přijde k němu ženská a ptá se, za jak dlouho pojede nějaký autobus. Do toho přijde další chlap a ptá se, jestli už odjel jiný a do toho třetí člověk se ptá, kolik je hodin. Je to na bednu, co? A přesně takové situace máme u pokladny.
Jednomu markujeme, druhý se ptá, kolik stojí taška, třetí ukazuje, že má prázdný vozík, přesto, že ještě není na řadě, čtvrtý už dávno odešel, ale chce tašku, sáček, nebo cigára a pátému se něco nelíbí na účtence...
-opravdu nevím, že je něco zrovna (třeba večer) slevněno, sedím na KASE a neproducíruju se po obchodě
- taky nevím, kde přesně něco leží, ochod je velký, druhů zboží mnoho - a ještě se to různě přemisťuje...
Takže abych to shrnula: KDYBYCH BYLA VŠEVĚDOUCÍ (a k tomu popřípadě MĚLA NĚKOLIK HLAV A ASPOŇ TŘI PÁRY RUKOU) URČITĚ BYCH NESEDĚLA NA KASE...
Přeju pěkná den : )