davidhavel: http://images.google.cz/images?gbv=2&hl=cs&q=karbur%C3%A1tor&btnG=Hledat+obr%C3%A1zky
Snad a snad ten karbec bude dobrej :-? Bojim bojim...
troska: celá tahle anabáze by se nestala, kdybys neposlechl toho prvního troubu co ti řek že odchází karburátor. Pěkná kravina. Karburátor je navěky. Vyndat, vyčistit, složit.
davidhavel: O tom že je něco navěky o tom by se dalo úspěšně polemizovat... o tom, že jsou tyto karburátory problematické svědčí např. i četnost návštěv tohoto článku... nicméně trouba ten dotyčný opravdu byl, ale je to už tak dávno, že nemá smysl se tím vůbec zabývat
davidhavel: Tomu mému o pár týdnů později ulítlo rameno z nápravnice, takže šel do šrotu, karburátor, nekarburátor ... ale jinak se jedná o poměrně častou úpravu, to ano
tomáš pražák: Dobrý den,momentálně řeším úplně stejný problém.Chci se zeptat jak jste si poradili s tou elektrikou.Předpokládám,že když jí odpojím,motor nenastartuji.Píšete,že jste spojili 3 páry kabelů.Můžu se zeptat co za kabely to bylo a jak jste je připojili?Tím pádem máte tedko tu bývalou elektroniku úplně odpojenou?děkuji spozdravem Tomáš
tomáš pražák: Plus na karburatoru JIKOV je jeden kabel,který musím také zapojit a nevím k čemu.Děkuji za rady.
davidhavel: Tomáši, já to bohužel nevím. Článek je 7 let starý a jak jsem psal, měl jsem na to mechanika, který si s tím hrál, až se mu to povedlo "propojit". GII má něco do sebe, ale jsem rád, že už je to pro mne dávná historie.