vojtahavel: No kdybys měl štěstí, narazíš na nějakého dělníka, kterej by s tim jezdil jen na stavbu a na nákup a mohlo by mu to stačit. Znám případy, kdy se prodávali takovýmhle lidem auta o stejné, či horší kvalitě.
klementuv-moped: Čau, tak jsem objevil od tebe vzkaz v mym blogu. Bohužel poslední cca 3 mísce jsem se k psaní dalších článků nedostal, ale teď se to změní.
Jinak řešim podobnej problém. Mam jedno auto z roku 1987, jehož cena je dneska prakticky nulová a fakt nevim, jestli má cenu do toho ještě investovat další prachy. Ale zase ho nechci odvézt na vrakáč, protože jednak by mi to bylo líto (auto je sice 22 let starý, ale pořád ve skvělý kondici) a navíc to ekologický sešrotování taky něco stojí...
davidhavel: Ahoj Klemente, díky za opětování návštěvy, ač si vůbec nevzpomínám, že jsem někdy našel Tvůj blog Když Ti auto slouží bez problémů, tak kvůli roku výroby bych ho pryč rozhodně nedával. Ekolikvidace by měla být zdarma, když odevzdáváš celé auto. Bohužel spousta vrakovišť si účtuje jakýsi "pseudomanipulační poplatek". Ale najít se dají i poctiví, kteří si pro auto i sami přijedou... PS: jdu mrknout na Tvůj web!
klementuv-moped: Tak já teda ze všech stran slyšim, že za ekologickou likvidaci se musí zaplatit. Ale nevim, osobně jsem to nezjišťoval.
Jinak ohledně mojí káry se to má tak, že sice jezdí naprosto bez problémů, ale nějaká ta údržba je holt nutná. Potřebuju vyměnit rozvodovej řemen, olej a filtr v převodovce (je to automat) a brzy asi vejfuk. Navíc je to 2-litr, takže platim cca 8000 kč ročně za povinný mučení. Jinak já mam 2 auta, takže je to pro mě takovej zbytečnej luxus. Ale mam to auto rád. Je to asi zázrak, jelikož ho mam už přes rok a za tu dobu se nevyskytnul jedinej problém. Kdyby všechny auta byly takhle spolehlivý, tak autoservisy zkrachujou Asi jsem měl při koupi fakt štěstí.