bystro: Kdo neco podobneho jiz neresil.Ja se jsem dostal dobrej tip na pomer cena/vykon,a jiz temer 3 roky su spokojenej majitel.Jak se leckdy rika,neni prilis velky rozdil mezi auty,rozdil je v tom,po kom to auto koupis z druhe(3-4-5) ruky.
Skus projet link WWW,hodne se toho vztahuje na auta obecne.Prave tenle web pred 3 roky rozhodne prevazil vahy v prospech Marea Weekend.Je i v sedanu,mene poptavana a levnejsi.
Jedno z prvnich kriterii,zda D ci BA (LPG) je predpokladany rocni najezd km.Obecne do 10t. se doporucuje spise BA.Nad 20t. je uz pry vyhodnejsi D,ve forme JTD u Fiatu.
Je na Tobe,zda mas cas si neco podobneho projit a prostudovat,ve vlastnim zajmu by jsi to mel udelat,at se rozhodnes pro jakoukoliv znacku,vedet dopredu o ni co mozna nejvice.Muze to usetrit mnohe starosti po koupi,orientacne povim toto:Kdyz uz sem vedel co chci,probral sem v Praze nekolik desitek vozu,nez doslo k zdarile koupi,sice v jine barve,i v jine motorizaci,ale zatim sem jeste nelitoval(najeto cca 45t. km)Ale dostal jsem na nej tip od svagra,ze tam cerstve stoji.
Co se tyka LPG,nechal jsem ho dodelat.Auto v LPG verzi bych koupil snad jen v pripade osobnich znamosti/zkusenosti a referenci(znamy,ci clen klubu).Jinak povazuji za vetsi prinos do nove koupeneho vozu,po jeho provereni casem(najet 3-5t. km) teprve instalovat nove LPG.Pak je mala sance,ze s tim budou problemy,pokud firma kvalitne a odpovedne provede instalaci:usetrene 2000-4000 tisice pak mohou znamenat o dost vetsi penize pozdeji.Ovsem ja si auto kupoval s tim,ze na dalsi jen tak mit nebudu,a nehodlam se ho zbavovat,takze vyssi pocatecni investice mi tolik nevadily.
A CSOB na vozy starsi 10 let nabizi(ci nabizela) slevu na ruceni -20%,moje 1.8 i s bonusy nyni cca 2.800Kc
Tak hodne zdaru
PS: narazil sem na to ciste nahodou,po vyhledavani v googlu Tank ONO+LPG