Komentář, na který odpovídáte

04. 09. 2009 - 12:58
 

string: Moc pěkně napsané! Jen k tomu neutrálu - ER-5 nemá "positive neutral finder" jako snad všechny Kawy? Na mé GPZ jsem snad ani jednou neutrál nelovil. Vždy jen odhážu rychlosti na jedničku a po úplném zastavení ťuknu nahoru a vždy mám neutrál, dvojka v nulové rychlosti nejde zařadit.
Dovolím si malé srovnání s Kawasaki GPZ 500, většina lidí co vybírá pětikilo tak se rozhoduje mezi ER, GS a CB. Pokud ale vyloženě nevyžaduji naháče, tak IMHO GPZ je v půllitrech ideální volba:

1) Stejný motor jako ER-5, ale 60 koní je dost znát.
2) Vmax dle tacho 200km/h (ve dvou 190) a jde dál, ale už jsem jí netrápil.
3) Polokapotáž odvádí svou práci skvěle a delší výlety jsou příjemnější a méně namáhavé. Navíc není problém na dálnici jet stálou rychlostí 170km/h bez zalehnutí a aniž by vítr trhal hlavu. (Nad 180 už musím na nádrž)
4) Od 1994 zadní kotouč
5) Přední výkonnější dvoukotoučová brzda
5) Zadní centrální nastavitelný tlumič má lepší jízdní vlastnosti zejména v zatáčkách
6) Ceny ojetin, servis a spotřeba téměř stejné.

A jaký je vysněný následovník Erky? Já bych rád příští sezónu sedlal většího cesťáka - Hondu VFR 800. Ale nemůžu GPZ prodat, mám "vyvoněnou leštěnku" s 12.000km (žádná stáčírna) a asi bych musel jít s cenou tak na 40.000

Vaše odpověď

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.