anuska: nevěřila bych tomu, ale včera jsme měli vánoční věčírek v práci, přízel pro mě přijel, poseděl dvě, tři hodinky s náma ve sklípku a vyšli jsme ven a? auto namrzlé zevnitř. prostě skla jsme ve 3 hodiny ráno škrabali i zevnitř. bylo -12 st. chudák auto.
davidhavel: Ta vzdušná vlhkost je svině letos nějaká vysoká a ty mokré koberečky dělají svoje
tenisak*: To jsi to auto zapaloval sirkou? Nebo ses chtěl kouknout, kolik máš v nádrži? Je přeci jasné, že když ho zapálíš, tak umře.
davidhavel: Ne ne ne, Říkáš to špatně, když ho zapálím, musí chytnout, nikoli umřít!
jandy: ...tak ti nevím, jestli se mám pokračování deníčku bát nebo se na něj těšit No, doufám, že Borůvka bude jen a jen příjemně překvapovat. Jo, a o škrábání skel zevnitř bych mohla psát ságy, obrňte se trpělivostí na celou zimu
!!! Jsou to ty koberečky jak říkáš, měla jsem u Škodovčičky 105 i u Favouše 136 L totéž každou zimu. Au, au, ... ručičky vždy zábly ještě celou cestu do práce
davidhavel: V ideálním případě zde budou řádky přibývat velice sporadicky, zatímco kilometry se budou načítat mnohonásobně více než písmenka v článku
string: 60A na ostřikovače???
Koukal jsem já mám 20A sdruženou na ostřikovače a stěrače.
Fiesta tam mám asi čerpadlo z hasičské cisterny.
string: Jo jo, letošní zima je opět výživná... Mám první auto s ESP a že tento systém funguje až tak moc dobře jsem vážně nečekal.. Zkoušel jsem na zasněženém parkovišti "utrhnout" zadek a skoro se to prostě nedá. Zase ale má člověk nutkání i v normálním provozu na to dost hřešit a jezdit .
davidhavel: ESP musí být super věc, kamarád ho má na Octavii a nemůže si ho vynachválit Dokonce říkal, že je s tím "nuda"
. Utrhnout zadek? Já myslel, že ESP funguje jen na hnanou nápravu?
Nebo máš zadokolku?
parizek: neplet si ESP a ASR. ASR je protikluz, funguje tudiz logicky na hnanou napravu. ESP je stabilizacni system a dle potreby pribrzduje to kolo, ktere je potreba k udrzeni stability
parizek: 90st na kruhaku, to je mazec Za ESP jsem take vdecny, ikdyz ted je auto schovane na dvorku kdesi v kopci snehu
davidhavel: Kdyby jsi byl pořádný drsňák, vezmeš "vidle nebo lopatu" a auto odházíš
parizek: drsnak nejsem, i kdybych ho odhazel, tak by mi bylo lito jet s nim ty 4km po Praze, ani se poradne nezahreje
davidhavel: Jo jo, taky jsem vždycky litoval Golfiče, když mě vezl 2,5 km do práce... ono to žádnému auto neprospěje, ale benziňáku to prý škodí o něco méně... ale pěšky chodit v "nečase" nebudu a na kolo to ještě asi pár měsíců nebude
string: Pokud se neztrácí chladící kapalina řekl bych že šlem u olejové víčka je v tomto počasí normální..
davidhavel: Také si říkám a zároveň v to doufám... na jaře se bude olej včetně filtru měnit, tak pak snad bude klid, kapalinu hlídám, tím spíše, že se včera měnila....
davidhavel: Nazdárek chlape Samozřejmě že čtu, ale pokud na mě máš stoletou adresu @centrum.cz tak tam už opravdu né
havel82david@gmail.com
bakla: Ahoj! Jak jsi psal v zimě, kde sehnat přesný odstín barvy, mrkni se na www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
na mojí fiestě r.v. 1998 to podle VINka zjistilo.
Hodně štěstí
davidhavel: Díky za tip! Hned jak se mi vrátí domů internet, seberu Janče techničák a vyzkouším Bylo by fajn se dopátrat a né zkoušet pokusmo lakýrníka..
davidhavel: Jelikož se blíží výměna lemu, navštívil jsem tuto doporučenou stránku, ale zase jsem neuspokojený odešel: "Proveďte postup registrace a před přistupováním k částem Mechanické opravy, Karosérie & Lak a schémata zapojení je nutné zaplatit minimální vstupní předběžný poplatek ve výši 50 euro, který je možné zaplatit společnosti Ford na webové stránce pomocí platné kreditní nebo debetní karty. Toto je vstupní poplatek za váš účet ve FordEtis. Všechny ostatní technické informace na stránkách FordEtis jsou zdarma." Za 50 E mám ten lem vyměněný