Jak už jsem psal, koupil jsem si za/... z prosince roku 1987, osazenou motorem ze 130tky na čtyřkvaltové převodovce. Jednalo se o amatérský pouličně garážový tuning, který se v té době (2005) začal obrovskou měrou rozmáhat a o pár let později by takovéto auto každý posměšně označil za "tucing". Přestože auto bylo hotové sotva z poloviny, v té době jsem si i tak připadal jako král ;)
Škordule byla téměř kompletně oplastována sadou od firmy Ellri. Tyto komponenty měly k mému údivu dokonce i ATEST. Jednalo se konkrétně o:
- nenasazený přední spojler
- prahové spojlery
- zadní spojler
- křídlo s třetím brzdovým světlem
Další laminátové doplňky:
- maska chladiče
- mračítka předních i zadních lamp
- obří rádoby nasávač vzduchu na víku kufru + 2 "výdechy"
- střešní "nasávač vzduchu"
- prodloužení střechy
- vzduchové kapsy "C" sloupků
- rozšiřující lemy všech 4 blatníků
- ozdobné plasty zadních dveří
Zaměněné díly proti originálu:
- startér Felicia
- blatníkové blinkry z Felicie
- zpětná zrcátka s nezapojenými blikači z ?
- laděný výfuk ("samoDomo")
- centrální stěrač čelního skla
Interiér:
- tříramenný sportovní volant
- sportovní řadicí páka v koženém vaku
- hliníkové rozšiřující pedály (mimo plynu)
- lakované kroužky výdechů vzduchu v barvě vozu
- lakovaný středový panel (topení + popelník) v barvě vozu
- kusové, černé koberce s modrým lemem
- poFLOCKované kapsy předních dveří
- 2 ks středových repro 40 W Sony
- modré potahy Elegance
- nálepka "zběsilé písty" na zadním skle
Doplňky:
- alarm (6 otřesových čidel)
- zámek zpátečky
- ALU křídlo na víko motoru
- stříbrné poklice kol
Úpravy podvozku:
- snížení přední části = uříznuté pružiny tak, že dorazy téměř seděly v protikusech