Doslovná kopie e-mailu od U:fon-a:
Důležité upozornění: Změnili jsme číslo účtu. Nové číslo účtu je 2107066973/2700.
Prosíme, změňte Vaše povolení k inkasu v bance co nejdříve. Změnu můžete provést na nejbližší pobočce Vaší banky nebo ve Vašem internetovém bankovnictví. Změňte jen číslo účtu na 2107066973/2700, ostatní platební symboly a limity ponechte stejné.
Děkujeme.
Váš U:fon
Tak takhle, takhle teda ne!
V době, kdy konkurence poskytovatelů internetu je tak veliká, že (vytunelovaný) U:fon je zajímavý pouze cenou se takhle chovat k zákazníkům... Vrrr! Moje reakce na sebe nenechala dlouho čekat:
David Havel
Zatím mi přišla pouze automatická odpověď a pár minut po té smska, která zněla podstatně slušněji:
Dobry de, pripominame, ze mame nove cislo uctu. Prosim, zmente povoleni k inkasu v bance ve prospech noveho uctu xxxxxxxxx, SS xxxxxx. Dekuji, Vas U:fon.
Nečekám, že se dočkám nějaké reakce na můj e-mail (ostatně neodpověděli ani na e-mail, v kterém jsem "spol U:fon" upozorňoval na fakt, že mi za internet účtují stále plnou cenu namísto slíbené ceny poloviční), nestojím o omluvy. Nikdy jsem po nikom nechtěl, aby se mne o něco doprošoval, ale elementární lidskou slušnost ve stylu "pozdravím, požádám, poděkuji, rozloučím se" vyžaduji stejně tak, jako ji sám používám. Tím spíše v obchodních vztazích.... Vždyť jde "jenom o prachy", že?!
1. srpna 2012, 11:25 hod.
Vážený pane Havle,
číslo našeho účtu bylo změněno již na počátku tohoto roku. Všichni naši zákaznici o tomto byli několikrát informování na předešlých fakturách. Když se tedy podíváte na vyúčtování, které Vám zasíláme zpětně, určitě tam tuto informaci naleznete.
Od března tam tuto informaci naleznete. Vzhledem k tomu, že dosud nebyla čísla účtu u všech našich zákazníků změněna, byla zaslaná opakovaná výzva, tentokrát pomocí sms zpráv a emailu.
Z naší strany tedy proběhlo vše naprosto v pořádku.
Naše nové číslo účtu te dy je 2107066973/2700
s pozdravem
Kristýna Vehovská
Tým péče o zákazníky U:fon – MobilKom, a.s.
... ano, můj problém, že si vyučtování neprohlížím, proč také. Přístup do internetové aplikace jsem jednak zapomněl a druhak se mi měsíčně strhává pořád stejná částka. "Kdosi" nepochopil, že mi ani tak nejde o obsah, ale o formu!
RE: Jednání spol. U:fon | tenisák | 04. 08. 2012 - 21:22 |
![]() |
davidhavel | 05. 08. 2012 - 08:27 |