tenisák z livu: To je divné, v Alze kupuji pravidelně a většinou do dvou hodin jsem upozorněn. Jo tak chladící podložku? To mi nenapadlo nikdy. Ani nevím že něco takového existuje
davidhavel: ... znovu bych si ji nekoupil, blbec, nenapadlo mne podívat se, kudy noťas vlastně větrá, v místech, kde VYfukuje (levý okraj), větrák chladicí podložky vůbec nepůsobí (středový)... navíc, větrák fouká vzhůru, chlazení noťase dolů, jak by to mohlo rychleji odvádět teplo, případně vhánět studený vzduch dovnitř? Jediné řešení vidím v trvalé demontáži spodních plastů noťase a následně trvalé usazení na podložku, která již ale dost možná nebude potřeba. No, co se týká IT, poslední dobou se mi nákupy značně "daří". Už mám pod postelí i nevyužitý router pro 3G modem, který jich podporuje hromady, jen ten můj od U:fona nikoli...
pajenka®svetu.cz: Mám podobné zkušenosti s noťasem a vyzvednutím v PCE, nicméně od té doby, co jsem v Praze si to nechávám "posílat" na tu jejich hlavní pobočku v Holešovicích a tam to je do pár hodin většinou
hospodynka: Nějaká divná pobočka. Například v Olomouci funguje vše k mé naprosté spokojenosti.
davidhavel: To nebude pobočkou, spíš někde někdo zaspal, nebo se spíš na moji objednávku vykašlal.. každopádně ten přístup mi přijde opravdu nevhodný.