Komentář, na který odpovídáte

27. 09. 2014 - 10:56
 

tycoon: Pokud si (jako já) koupil čínkou kopii diagnostického kabelu, tak zkus použít co nejstarší verzi VAGu ... už si to přesně nepamatuju, ale řekl bych, že s verzí 4.0 mi to taky nedovolilo některé změny, ale s verzí 3.0 to šlo v pohodě.
BTW Neuvažuješ o výměnu šítku označení motorizace? Ten štítek MPI je takový nic neříkající, ... kup si štítek 2.0 MPI (dával se do předfaceliftové verze), aby i každý laik věděl, s kým má tu čest (znalci poznají dvoulitr i bez štítku ).

Vaše odpověď

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.