metylester: Fabii Combi 1,4 16v 55 kW "04 Classic + klima a pal. PC, měl táta jako služební auto... Za celou dobu provozu (tj. cca 190 tkm) pouze porucha spínací skříňky, kvůli níž musel být vůz odtažen. Problém se spojkou - jejím záběrem až nahoře - je u každé benzinové Fabie, oproti tomu každá Fabie má lepší řazení, než naftová. Bohužel kvůli tomu se s naftovým koncernem mnohem lépe jezdí. U zmiňované Fabie vrzaly dveře při zavírání, odřela se palubní přihrádka, ale to je asi všechno, mně jako tehdejšímu dětskýmu cestujícímu vadil textilní povrch dveří v oblasti spodní hrany oken, kvůli němuž jsem měl při cestě do Chorvatska celkem odřenou hubu ))) Motoricky byla Fabie držák - nevzala si kupodivu žádnej olej a žrala velice rozumně... dlouhodobej průměr s většinou dálnice byl nějakejch 6,5 podle tankování. Nevýhodou byla lenost a řev, pokud po ní někdo něco chtěl. 170 byla rychlost jen náhodná s větrem v zádech a řev znamenal každé předjíždění s otáčkami od 3500 až do hajzlu
Původní letní gumy 165/70 Brillantis byla haluz první třídy. Následné Bravurisy 185/60 byly výrazně lepší.
Kdybych to měl shrnout, škoda že každá Škoda, jmenovitě Fabia, není taková, jako byla ta naše služební bílá koza. Jsem debil, že jsem se nevyslovil pro odkoupení z firmy v dražbě za víc, než 70 tKč někdy před 4 lety. Vyplatilo by se to.
davidhavel: Díky za zajímavý a obsáhlý komentář Doufal jsem, že článek nezůstane bez odezvy