Doby řízení dle ES 561/2006 a dohody AETR

23. srpen 2010 | 07.12 | rubrika: Řidičům z povolání

Jak už jsem psal zde, existují předpisy o dobách řízení a dobách odpočinku, které se vztahují na silniční nákladní a osobní dopravu pro řidiče nákladních vozidel nad 3,5 t a řidiče dálkových autobusů.

komentáře (16) | přidat komentář | hodnocení 2.03 (40x) | přečteno: 16.824x

Paragraf omezení jízdy

23. srpen 2010 | 07.12 | rubrika: Řidičům z povolání

 Řidiči profesionálové se musí řídit směrnicemi o povolených dobách řízení a nařízených dobách odpočinku, o kterých jsem psal zde a také zde. Mimo to (aby toho nebylo málo!) máme v ČR ještě další předpis o zákazech jízdy nákladních vozidel nad 7,5 t a souprav vozidel nad 3,5 t. Věřím, že řidiči osobáků tento předpis vítají, ale pro dopravce je to pakárna, pro řidiče peklo...

komentáře (2) | přidat komentář | hodnocení 2 (2x) | přečteno: 670x

Nařízení ES 561/2006 - doby řízení a odpočinku

23. srpen 2010 | 06.44 | rubrika: Řidičům z povolání

 Jak možná víte, právě absolvuji základní školení řidičů profesionálů nutné pro získání profesního průkazu. Žádná příručka k výuce nebyla vydána a tak se člověk naučí odpovědi na testy (i minimálně zkušený, průměrně inteligentní člověk s nějakými řidičskými a technickými znalostmi nemá žádný problém zvládnout testy

komentáře (8) | přidat komentář | hodnocení 1.56 (18x) | přečteno: 13.798x