Vypněte prosím blokování reklamy (reklamu už neblokuji), děkujeme.
Video návod zde: https://www.youtube.com/watch?v=GJScSjPyMb4
První verze deníčku aneb téměř dvě sezóny a téměř 10tis km v sedle ER-5 Twister
15. 08. 2009 - 26379 km - mytí motorky, mazání a přitažení řetězu. Zadní pneumatika /... dojeta "na špalíčky" ; kilometrový nájezd je tak doposud krásných 8529 km.
11. 08. 2009 - 26281 km - návrat z letošní dovolené, změna jízdního stylu kdy netahám za každou cenu za plyn (ono to s bagáží nemá ani cenu) a jezdím téměř výhradně v otáčkách 3-6 tis přinesla navzdory permanentní jízdě ve dvou s bagáží a používání meziplynu při podřazování (nechápu, jak jsem tam ty kvalty mohl kopat bez něj) snížení dlouhodobé spotřeby na 5,0 l / 100 km.
07. 08. 2009 - 25780 km - mazání řetězu novým přípravkem Chainlube Str. 62/.... Nadšený z něj dvakrát nejsem... Motul je prostě m/...,
01. 08. 2009 - 25200 km - důkladné vyčištění řetězu zubním kartáčkem a naftou, namazání. Mytí a leštění motorky. Přinýtování loga /....
29. 07. 2009 - 25039 km - výměna brzdové ka/..., přimazání náhonu tachometru troškou motorového oleje, odmaštění brzdového kotouče a desek (bez demontáže) přípravkem Brzdmen od Cinol-u.
22. 07. 2009 - v pátek 17. 7. jsem zažil menší povodeň v zaměstnání (kdo by to do 50 m vzdáleného potoku s vodou po kotníky čekal!), kde jsem ten den byl zrovna na motorce... při nuceném brodění jsem Modrou zadělal téměř jako enduro a tak dnes proběhlo částečné mytí ála odbahnění stroje... v brzdové kapalině se začínají dělat bublinky!
16. 07. 2009 - 24640 km - namazání řetězu, "přitažení" přední brzdy do nejcitlivějšího režimu, tj. č. 1 na páčce, jelikož mi brzda přišla gumová....
08. 07. 2009 - všiml jsem si, že se v předním brzdovém kotouči (ano, vím, že ER5 má pouze přední kotouč, že vzadu je brzdový buben) je téměř po celém obvodu rýha ... budu ho muset přeměřit, ale zdá se, že už to má za sebou... zrovna levná inve/..., a to ještě nevím, jak jsou na tm brzdové destičky. Kapalina (brzdová) ačkoli je čistá a bez bublinek, je zřejmě ještě originál a zaslouží si dávno výměnu. Zkrátka pokud jsou u auta bzrdy prio/..., u motorky to platí dvojnásob...
04. 07. 2009 - po Moravě a jižních Čechách dorazily i do Děčína přívalové deště a nás díky absenci auta zastihly samozřejmě na moto... né však přímo na cestě, ale i tak v tom největším lijáku trvajícím téměř tři hodiny musela Modrá stát ničím nechráněná na dešti... k mé velké radosti poté v pohodě nastartovala a běžela jak má... tož dobře to ti japonští inženýři sestavili :) Přesun z bodu A do bodu B v lijáku jaký jsem na moto ještě nezažil stál opravdu za to... zejména moje rádoby nepromokav/... se daly ždímat už po pár minutách :( Druhý den je po ránu taková mlha, že poprvé vyjíždím v reflexní vestě a dost možná díky včerejšímu slejváku na motce začíná krom zadní brzdy něco v rychlosti nad 50 km/h podivně pískat... vzpomenu si na naše ER-5 fórum a usoudím, že by to mohl vyvádět náhon tachometru... však má nakrouceno již přes 24600 km... namazání silikonovým olejem však nebyla nejlepší volba, jelikož propojení bowdenu v přípoji ke šneku (mechanismu v předním kole) netěsní a olej mi vytekl na kotouč přední brzdy... ááá :(
01. 07. 2009 - 24415 km - odpuštění emulze z přepadové hadičky air-boxu, kontrola vzduchového filtru (stále jako nový), dotažení víček levého karteru, odpojení a oprava kontaktů zapalovačové zásuvky. Umístění pod sedačkou je sice efektni z hlediska "bezpečnosti", avšak zcela nepraktické. Zásuvku tak přepojuji k pravém podsedlovému krytu pod nádrž... problém ovšem vyvstává se zamezením přístupu vody k nabíječce GPS, kvůli které tuto zásuvku prioritně instaluji. Estetice tak musí/..., kdy "spojení pod nádrží" schovává krom (snad dočasné) červené elektrikářské izolačky navíc igelitový sáček :-?
17. 06. 2009 - 24377 km - zvětšení pár průduchů v tlumivce výfuku (vrtáky byly měkčí než vrtaný materiál), vrácení tlumivky do výfuku - výměna šroubku - takže nyní tlumivka zase nerezonuje. Krátká projížďka a spokojenost... sice se již nedere z výfuku pronikavý hřmot líbivý mému sluchu zejména při podřazování, ale cestovní komfort je tak vyšší (nebolí mě po pár km hlava :) ). Z expanzky po zahřátí (zastavení) vždy ukapává voda a navíc začíná prolínat o/.......
05. 06. 2009 - 24050 km - sundání krytu řetězu, kontrola hnacího kolečka a vyčištění jeho okolí, namazání řetězu ; po více než 13 měsících (viz. 21. 4. 08) opět demontována tlumivka z výfuku, z přerostlého Simsona jak důvěrně nazývám 500ccm, se tak stala brumlající a hřmějící mašina... možná až moc.. Tlumivku jsem vyndal, jelikož začala rezonovat...
04. 06. 2009 - v zaměstnání pořá/... :(, tak si alespoň vyleštím motorku...
03. 06. 2009 - po 2 měsících (a 1000 km) mytí - 1,5 h ; dolití 3 dcl H2O (po 3tkm od výměny) - při stání na hlavním stojanu je tak chladička u rysky max, na bočáku je expanzka "vrchovatá"
29. 05. 2009 - v zaměstnání není/..., tak si zkouším na ER-5 foru a na Motorkářích srovnat pojmy s dojmy ohledně skutečných a subjektivních problémů s Modrou... motor se chová nestandardně, avšak krom maximálky běží jak má... přesto mě takové příznaky jako šlem v olejoznaku a ustavičné ukapávání chladičky nenechávají v klidu (viz. odkazy na fóra).
09. 05. 2009 - 23370 km - namazání řetězu - už bylo na čase -/... zakoupeno 400 ml "Professional Kett/..." za Kč 165,-- po pár kilometrech je více mazadla na zadním kole, než na řetězu... asi se musí nechávat delší dobu zaschnout :-?, vyzkouším, uvidím...
08. 05. 2009 - druhý pokus o zkrášlení výfuku, z kterého se mi nepovedlo dostat lepidlo po původní nálepce, dopadl velice neslavně již po 40ti kilom/...
06. 05. 2009- 23205 km - chladný deštivý den, motorku parkuji venku, při pomalé krátké vyjížďce se v olejoznaku opět objevil mírně šlem
11. 4. 2009 - Vmax ve 2, s antiaerodinamicky otočeným tankvakem a samozřejmě kufrem na silnici UL - DC krásných 160 km/h... náplně bezezměn, jen benzinu ubývá :) Dlouhodobá průměrná spotřeba 5,12/100 km.
29. 3. 2009 - 22439 km - vyčištění a nakonzervování řetězu, s Janči pomocí umytí a naleštění motorky. Motorka chytá na první škrtnutí o startér, šlem se neobjevil a hladina chladicí kapaliny je pořád ve stejné výši.
21. 3. 2009 - krátká výjižďka (70 km) po Ústí nad Labem a okolí odhalila, že šlem v oleji se objevuje čím dál méně a vždy jen na kratší trase, tj. než se celý objem oleje prohřeje. Při odstavení motorky se již neobjevuje a hladina oleje se drží ve stejné výši, stejně tak jako hladina chladicí kapaliny. Zdá se mi, že začíná zlobit startovací tlačítko či startér samotný (nebo baterka?), jelikož motorka několikrát nezačala startovat hned na první polechtání tlačítka, ale až po delším stisknutí, resp. po několikátém... nu uvidíme, některé závady se hold musí projevit
15. 3. 2009 - do tankvaku jsem prostřihl ve spodní části otvor, kterým vedu kabeláž (sluchátka a napájení) potřebnou pro navigaci. Je to mnohem konfortnější řešení, než tahat kabely podél celé nádrže a provlékat je (nedovřeným) zipem tankvaku. Díky rozmarům počasí bylo toto řešení i odzkoušeno a je "nepromokavé". Navigace i zbytek obsahu tankvaku zůstal v suchu - narozdíl od nás. ER-5 děsně hází vodu na spolujezdce a to i přes kufr! O promáčených nohavicích (u spolujezdce z obou stran) ani nemluvě. Od posledního odstavení motorky zůstala hladina oleje nezměněna a šlem se také neobjevil :). Nicméně jsem musel zvýšit volnoběh, protože po nastartování (při teplém motoru!) i přes několikeré protočení klesaly otáčky hodně nízko. Při vytáčení jednotlivých rychlostí až k červenému poli se dá dostat se spolujezdcem, kufrem i taknkvakem na někdejších tachometrových 150 km/h.
8. 3. 2009 - zapojení zapalova/... (jednodušší než jsem si myslel). Celkem vychytávka za padesátikorunu. Dobíjím si tak (nejen) za jízdy navigaci umístěnou pod slídou tankvaku, od které mám do helmy natažená sluchátka. Už se těším na cesty do neznámých končin :)
Co mi ale radost nedělá je fakt, že ačkoli se po měsíční odstávce od poslední (letošní první) v/... šlem v olejoznaku neobjevil. chladicí kapalina neubyla a ani olej (či "olej") nepřibyl, po pár km je v olejoznaku tolik šlemu, jako by do oleje někdo "nablil". Ačkoli jsem to neměl v plánu, tak motorku protáhnu do UL a Střekovskou stranou zpět domů a cestou ji rozhodně nešetřím. Mimo jiné tak mám příležitost porovnat rychlostní ukazatel tachometru s ukazatelem GPS. Tachometr přeměřuje v rozmezí 5-10 km/h v závislosti na rychlosti (přímá úměra). Navigace funguje v tankvaku na jedničku, jen když na mne poprvé promluvila skrz pecky (sluchátka) s hlasitostí nastavenou na max z auta, lekl jsem se tolik, že jsem se málem položil :-D. Dobíjení ze "zapalovače" také šlape a i Modrá jede tak, jak už pár měsíců ne (160 km/h není problém - tedy tachometrových :-) ).
Po návratu do garáže kontroluji stav chladicí kapaliny, která zůstala od minule (naštěstí) těstně pod max, takže ta mi do oleje (nejspíš) neproniká. Šlem z oleje po předchozí drezůře (opět) zmizel... :-? a opět mi přibyl "olej" nad rysku max. Dlužno dodat, že jsem ho před výjížďkou trochu doléval, aby byl spíše k rysce max než k min.
Pročítám diskusi na motork/..., kterou jsem vloni sám založil a jak tak koukám, je ve hře možnost, že mi nezavírá ventil v/.... To způsobí fakt, že motorka má vyšší spotřebu (a to má) a omezený výkon (uchlastává se) - viz. příspěvky Elzon-a. Spolu s možností, že po delším odstavení mi přstává těsnit palivový kohout (nemá polohu Off), který tak zásobuje neustále karburátor-y benzinem i když motor neběží (jinak funguje na principu podtalku) je možné, že karburátor-y neudrží benzin a propouštějí ho dál do válců a skrz kroužky benzin protéká do olejové skříně, kde znehodnocuje olejovou náplň. Vysvětlovalo by to i skutečnost, že mi přes zimu "přibyl olej" a že je cítit benzinem... nu, uvidíme co bude dál, chtělo by to něja/..., jenže těch je ohromný nedostatek a hlavně nemám peníze ani na kompletní výměnu oleje :( ....
7. 2. 2009 - odpuštění litru oleje a dolití půl litru čerstvého. Olej mezi ryskami olejoznaku, po 1. výjížďce be/.... Chladicí kapalina v expanzní nádobce těsně pod ryskou max.
7. 2. 2009 - konec zimního spánku !
2008
19. 12. 2008 - dnes je to přesně rok, co původní majitel podal inzerát na mojí Kawku a také je to přesně 11 měsíců od mojí/... :) Tenkrát to nebyl žádný med, ale zamiloval jsem se do ježdění hned :).
xx. yy. 2008 - motorka dotankována, umyta a vyleštěna, baterie demontována a odvezena domů. Spinkej malá, relaxuj, ať jsme na příští sezónu fit
26. 11. 2008 - jelikož venkovní teploty jsou + - 2´ od bodu mrazu a co chvíli sněží nebo mrholí, Modrá zůstává doma a z plánovaného servisu nebude prozatím nic. Co mne štve víc je, že jsem nestihl dotankovat a tak stojí v garáži s téměř prázdnou nádrží a ani žádné jiné přípravy na zimu jsem nestihl :( Zařekl jsem se, že pokaždém návratu z výletu budu dotankovávat do plné...
19. 11. 2008 - servis v Litoměřicích domluven na 26. 11. 2008
9. 11. 2008 - oficiální ukončení sezóny, najeto 5015 km. Letos plánuji již pouze cestu do servisu na výměnu tlumičového oleje, ale kdo ví :)
25. 10. 2008 - 21880 km - namazání řetězu, dohuštění pneumatik a zdařilá proměna Modré ze /...Všiml jsem si, že po nastartování studené motorky prská z výfuku od doby použití čistícího přípravku (viz. 11. 10. 20008) voda... přitom palivo tankuji výhradně na "solidních pumpách" a motor šlape jak hodinky :-?
23. 10. 2008 - brašny i tankvak od Ewog-u, objednávané 14. 10. dorazily :). Jsem z nich nadšený! Doufám, že budou na Modré sedět tak jak mají a že Janče zbyde dostatek místa na nohy. Spacáky, kvůli kterým jsem je objednával se do nich vejdou nejspíš bez problémů a mapu nebude muset konečně Janča tahat pod bundou, ale přijde pod slídu tankvaku :)
21. 10. 2008 - 21862 km - vyčištění řetězu, sundání podpálené nálepky/..., jelikož začala praskat a loupat se :( Nevítě někdo kde objednat jinou, kvalitní nálepku? Ač nálepky nerad, "pouze" chromový výfuk mi přijde opticky větší a méně hezký...
14. 10. 2008 - objednal jsem od Ewog-u tankvak Cross na magnety a motobrašny Sport. Kvalita je prověřená jedním "známým" co také jezdí s ER-5 a s velikostí budu doufám spokojený jak já (do brašen chci dát spacáky), tak Janča (ubude jí místo na nohy) a i Modrá (nerad bych urval zadní blikače). Co vím, tak onen "známý" údajně bez problémů jezdí i se svojí přítulkyní a na moto má ty větší bágly... takže dovolená 2009 třes se! :-D
11. 10. 2008 - 21579 km - testování výkonu na letišti v Hradčanech s těmito výsledky: dřívější maximálky 180 km/h se mi dosáhnout nepovedlo, i když jsem motor vytáčel na jednotlivé převodové stupně až do červeného pole a rukojeť plynu jsem měl obmotanou "dvakrát" kolem ruky. Faktem je, že jsem tento rekord nevytvořil zde, ale kdesi na silnici mezi Ústím nad Labem a Mostem. Akcelerace mi přijde stejná jako dřív (při rychlém rozjezdu jsem zase jel chvilku po zadním kole) a aktuální Vmax je tedy 170 km/h. Ve dvou s kufrem je to krásných 160 km/h.
Pokud si to ale řekneme upřímně... na tyto rychlosti stejně není ER-5 ideální, ačkoli přiznávám, že mě mrzí, že papírových 183 km/h z ní již nejspíš nedostanu. Ale jak se říká, vše "špatné" je pro něco dobré. Hlavně věřím, že po seřízení by běhala zcela stejně jako dříve, ale na to ji dám až nastane předepsaný kilometrový interval, což bude tak za rok. Každopádně jsem rozhodnutý tento přípravek na vyči/... vždy na začátku a konci sezony použít. Mohu ho vřele doporučit a hodnotím ho za 1! Jen bacha na nálepky /... :-?
Celková průměrná spotřeba krásných 5,1 litru, průměr za posledních 6 tankování, kdy jsem Modrou pro časté testování zpravidla nešetřil 5,4. Jsem spokojený :)
4. 10. 2008 - 21300 km - dostal jsem tip od majitele motoshopu v Litom/... na přípravek, který by mohl odstranit problémy, které jsem popisoval níže... po dvaceti kilometrech bylo znát, že se cosi děje... a protože nechci předbíhat událostem a něco zakřiknout (i když jsem se zařekl nebýt pověrčivý), počkejte si, až najedu dalších 300 km (dojedu tuto nádrž + další) a pak vám řeknu, co a jak... PS: Vmax aktuálně 170 km/h :)
20. 9. 2008 -vyměněn vzduchový filtr, jízdní vlastnosti se ale bohužel vůbec nezměnily
13. 9. 2008 - motorka nějak nechce jet, nemůžu z ní vytáhnout více jak 140 km/h, do 6tis ot/min má mizernou akceleraci a slabý tah... řekl bych, že je i větší spotřeba... oleje jsem dolil při výměně více než jsem měl, musel jsem upouštět. V servisní knížce se píše, že se má přebytečný olej o/..., ale to se mi injekční stříkačkou s akvarijní hadičkou nepovedlo. Řešením bylo povolení výpušťáku a pozvolné odpouštění... vinu slabému výkonu dávám již dost znečičtěnému vzduchovému filtru, který jsem již objednal nový ; 21133 km výměna chladicí kapaliny (vypuštěn 1,25L zelené, nalito 0,6 L červ/..., určené pro hliníkové motory (byť automobilové) + destilovaná voda. Celkový objem chladicí kapaliny/... je 1,7 l, tudíž muselo dojít ke smíchání kapalin, doufám, že nebude docházet k nežádoucím chem. reakcím... prozatím to vypadá, že ani k žádnému zavzdušnění nedošlo.. uff... vypuštěny uzavřené přepadové hadičky, Vmax. aktuálně 165 km/h (dříve 160 km/h ve dvou!).
1. 9. 2008 - 21060 km - výměna 2,5 L oleje (bez filtru) - z doposud používaného ??? 10W50 za Repsol 10W40.. subjektivně mám pocit, že motorka jede lépe, objektivně je jemnější řazení :-? Tak ať motůrku chutná, ale nepapá :). Namazání řetězu ; plastové černé čepičky ventilků nahrazeny za lakované, hliníkové, modré.
23. 8. 2008 - při nutném prudkém zpomalení, resp. podřazování, se mi povedlo v zatáčce zablokovat zadní kolo...více zde
22. 8. 2008 - 21000 km - po dovolenkových cestách (Morava, Orlík) konečně opět Modrá umyta. Špíny bylo tolik, že jsem ruční mytí vzdal a zajel na pumpu na Wapku... obavy před poškozením laku, chladiče a zatečení vody do elektroinstalace naštěstí nebyly opodstatněné a vše se zvládlo na výbornou, jelikož téměř čistá motorka nastartovala na poprvé a bez problémů jsem se na ní vrátil go garáže k domytí a vyleštění. Zároveň jsem mírně překročil kilometrový limit pro výměnu oleje v motoru a tak jsem pořídil stáčený motorový olej pro 4t motocykly s mokrou spojkou Repsol po Kč 185/l.
26. 7. 2008 -20250 km mazání řetězu
21. 7. 2008 - minulý týden jsem si vyrazil na takovou menší dovolenou n/..., přičemž jsem najezdil 700 km... z větší části ve dvou, s kufrem a batohem přes něj.. Modrou jsem nijak zvlášť nešetřil, ale také zbytečně nevytáčel (tzn. nejčastější otáčky mezi 4-6,5 tis.). Průměrná spotřeba mi vyšla na 4,7 l, čímž se celkový průměr srazil na 5,11 l/100 km ... perlička závěrem: několikrát se mi povedlo projíždět zatáčku tak, že jsem botama škrtal o asfalt
20. 7. 2008 - Modrá přesáhla tachometrových 20tis km... což mimo jiné znamená, že já jsem na ní najezdil "již" 3.000 km...
19. 7. 2008 - 19800 km znovu namazání řetězu
16. 7. 2008 - 4hodinové mytí, čištění a leštění... 19491 km namazání lanka spojky, vyčištění řetězu kartáčkem namáčeným v naftě, namazání speciálním prostředkem na řetězy,
12. 7. 2008 - dnes jsem jel do litoměřického mot/... nakoupit náhradní lanka ke spojce a plynu. Bylo mi sděleno, že jsou moc drahá, tak je skladem nemají, cena jednoho se pohybuje mezi 700 a 800,- Kč.. uff... tak jsem si za "pouhých" Kč 200,- koupil sadu na opravu lanek, jejíž obsah bych mohl nahradit lankem na jízdní kolo a elektrickou čokoládou :-?... nicméně konečně jsem si koupil alespoň originální mazadlo na řetěz (za Kč 300,--).. už bylo na čase :) věřím, že řetěz se patřičně těší :))
29. 6. 2008 - upravení volnoběžných otáček motoru na cca 1050 ot./min, čímž došlo i k odstranění výpadku výkonu při prudkém, ale velice krátkém přidání plynu (tzv. vrknutí) ;
- nový osobní rekord v počtu ujetých km za den - (250 km), což vzhledem k tomu, že šlo téměř z 1/4 o silnice II. a nižší třídy (i o polní cesty) je slušný trénink na cestu na Moravu, která mě čeká za necelé 3 týdny...
- díky rozumnému využívání rozsahu otáček motoru opět snížení průměrné spotřeby na 5,29 l /100 km
21. 6. 2008 - 18947 - namazání řetězu, pokud nejedu po dálnici, jezdím většinou v pohodových otáčkách kolem 5tis/min, spotřeba opět poklesla na průměrných 5,35 l/100 km. Musím zvýšit volnoběh motoru, protože mi studený bez sytiče za jízdy chcípá... i při ohřátém motoru mám otáčky do 1000/min, což se mi zdá zbytečně málo...
28. 5. 2008 - 18720 km - vyčištění řetězu zubním kartáčkem a naftou + jeho promazání ; průměrná spotřeba vychází na 5,45 l/100 km, tudíž pokud výměna svíček, seřízení ventilů a vrácení tlumiče do výfuku nějakou změnu způsobily, tak jen nepatrnou, jelikož nedokázali snížit spotřebu ani o tolik, o kolik se zvýšila díky změně mého stylu jízdy
3. 5. 2008 - sprint proti Suzu/...
RE: Co nového s Modrou | vojtahavel | 06. 02. 2008 - 15:21 |
RE: Co nového s Modrou | davidhavel | 07. 02. 2008 - 06:40 |
RE: Co nového s Modrou | vojtahavel | 05. 03. 2008 - 16:16 |
RE(2x): Co nového s Modrou | davidhavel | 06. 03. 2008 - 06:54 |
RE: Co nového s Modrou | hablina | 06. 03. 2008 - 06:52 |
RE(2x): Co nového s Modrou | davidhavel | 06. 03. 2008 - 06:59 |
RE(2x): Co nového s Modrou | samotar®vzpomina.cz | 06. 05. 2008 - 23:15 |
RE(3x): Co nového s Modrou | davidhavel | 07. 05. 2008 - 15:03 |
RE: Co nového s Modrou | vojtahavel | 21. 03. 2008 - 09:05 |
RE(2x): Co nového s Modrou | davidhavel | 21. 03. 2008 - 09:29 |
RE(3x): Co nového s Modrou | vojtahavel | 02. 04. 2008 - 14:57 |
RE: Co nového s Modrou | vojtahavel | 07. 04. 2008 - 17:44 |
RE(2x): Co nového s Modrou | davidhavel | 07. 04. 2008 - 18:46 |
RE: Co nového s Modrou | vojtahavel | 08. 04. 2008 - 17:39 |
RE(2x): Co nového s Modrou | davidhavel | 08. 04. 2008 - 17:48 |
RE(3x): Co nového s Modrou | vojtahavel | 09. 04. 2008 - 15:46 |
RE(4x): Co nového s Modrou | davidhavel | 09. 04. 2008 - 15:57 |
RE(5x): Co nového s Modrou | vojtahavel | 11. 04. 2008 - 10:37 |
RE(6x): Co nového s Modrou | davidhavel | 11. 04. 2008 - 13:55 |
RE: Co nového s Modrou | vojtahavel | 15. 04. 2008 - 15:06 |
RE(2x): Co nového s Modrou | davidhavel | 15. 04. 2008 - 20:12 |
RE: Co nového s Modrou | vojtahavel | 18. 04. 2008 - 10:22 |
RE: Co nového s Modrou | davidhavel | 18. 04. 2008 - 10:46 |
RE(2x): Co nového s Modrou | vojtahavel | 19. 04. 2008 - 10:36 |
RE: Co nového s Modrou | vojtahavel | 21. 04. 2008 - 17:46 |
RE(2x): Co nového s Modrou | davidhavel | 21. 04. 2008 - 17:50 |
RE(3x): Co nového s Modrou | vojtahavel | 21. 04. 2008 - 20:11 |
RE: Co nového s Modrou | vojtahavel | 23. 04. 2008 - 20:43 |
RE(2x): Co nového s Modrou | davidhavel | 23. 04. 2008 - 20:50 |
RE: Co nového s Modrou | vojtahavel | 06. 05. 2008 - 21:45 |
RE(2x): Co nového s Modrou | davidhavel | 07. 05. 2008 - 14:48 |
RE: Co nového s Modrou | vojtahavel | 23. 06. 2008 - 14:11 |
RE: Co nového s Modrou | parizek | 23. 06. 2008 - 23:21 |
RE: Co nového s Modrou | vojtahavel | 02. 07. 2008 - 17:09 |
RE(2x): Co nového s Modrou | davidhavel | 02. 07. 2008 - 17:16 |
RE: Co nového s Modrou | vojtahavel | 28. 08. 2008 - 21:23 |
RE(2x): Co nového s Modrou | davidhavel | 28. 08. 2008 - 21:29 |
RE: Co nového s Modrou | vojtahavel | 02. 09. 2008 - 14:01 |
RE(2x): Co nového s Modrou | davidhavel | 03. 09. 2008 - 06:45 |
RE: Co nového s Modrou | adio45 | 01. 10. 2008 - 20:36 |
RE(2x): Co nového s Modrou | davidhavel | 03. 10. 2008 - 07:06 |
RE: Co nového s Modrou | parizek | 21. 10. 2008 - 19:11 |
RE(2x): Co nového s Modrou | davidhavel | 22. 10. 2008 - 14:42 |
RE: Co nového s Modrou | vojtahavel | 24. 10. 2008 - 17:34 |
RE(2x): Co nového s Modrou | davidhavel | 24. 10. 2008 - 17:37 |
RE: Co nového s Modrou | milan* | 19. 11. 2008 - 23:50 |
RE(2x): Co nového s Modrou | davidhavel | 20. 11. 2008 - 14:30 |
RE(2x): Co nového s Modrou | *parizek | 20. 11. 2008 - 14:55 |
RE: Co nového s Modrou | parizek | 27. 11. 2008 - 14:21 |
RE: Co nového s Modrou | vojtahavel | 19. 12. 2008 - 14:21 |
RE: Co nového s Modrou | vojtahavel | 10. 02. 2009 - 20:38 |
RE: Co nového s Modrou | parizek | 16. 03. 2009 - 19:33 |
RE(2x): Co nového s Modrou | davidhavel | 16. 03. 2009 - 21:00 |
RE: Co nového s Modrou | string | 19. 07. 2009 - 11:28 |
RE(2x): Co nového s Modrou | davidhavel | 20. 07. 2009 - 06:25 |