Upozornění
-Palivový kohout lze přepínat i během jízdy, jelikož řidič nesmí přerušit sledování trasy,čímž se vyvaruje nehodám.
-Při přepínání palivového kohoutu se nedotýkejte horkého motoru.
-Palivový kohout při jízdě nebo při parkování nenechávejte v poloze "PRI". V této poloze se může motor zaplavit benzinem, při převrácení motocyklu může benzin vytékat a může hrozit nebezpečí požáru.
Nastavení páčky brzdy a spojky
Na páčkách spojky a brzdy se nachází "seřizovací kolečko". Nastavení páčky brzdy má čtyři pozice a spojka má pozic pět. Štelování umožňuje přizpůsobení spínání páčky ruce řidiče. K nastavení páčky "do začátku stisku" (tzn. mrtvého chodu) a k seřízení samotnému pootáčejte seřizovacím kolečkem, dokud šipka (cejchovací značka) nebude ukazovat na vaše vybrané číslo. Vzdálenost od páčky brzdy k otočné rukojeti plynu resp. od páčky spojky k levému řidítku je minimální, když je nastaveno číslo 4, resp. 5 a maximální u čísla 1.
A.seřizovací kolečko
B.šipka - cejchovací značka
Pozn. autora blogu: obrázek pochází ze strany 21 manuálu, ale váže se k textu na straně 20, proto je uveřejněn zde.
RE: ER-5 manuál str. 20 - palivový kohout, páčky | davidhavel | 19. 04. 2011 - 22:51 |