Článek Servis GoClever

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Servis GoClever

20. 04. 2009 - 18:17

string: Máš ji starou méně jak půl roku? Potom můžeš požadovat výměnu za nový kus nebo vrácení peněz dle Tvého uvážení.

20. 04. 2009 - 18:30

davidhavel: Ano, pořizoval jsem ji koncem ledna. Děkuji za informaci, avšak mě bude opravdu bohatě stačit, když ji opraví... nejvíc mě mrzí "ta dovolená".

---
davidhavel.pise.cz

20. 04. 2009 - 18:33

string: Tak jsem se trochu sekl, máš nárok na opravu nebo výměnu za nový kus. Pokud výměna není možná tak až pak můžeš požadovat vrácení peněz.
Ono jde o to, že výměna za nový kus je většinou rychlejší než oprava. Prodejci totiž spoléhají na neznalost práv u kupujících a když někdo přijde s konkrétním paragrafem a dožaduje se jeho plnění, tak jdou cestou menšího odporu, aby takového zákazníka měli rychle z krku.

20. 04. 2009 - 18:42

davidhavel: Myslel jsem si, že to bude takhle K prodejci to neposílám (nákup přes net), protože do deseti dnů by to stejně nevyřídili (čekám cukání se a prostoje) a pak už na to tak nechvátám, ale přesto ještě jednou díky!

---
davidhavel.pise.cz

20. 04. 2009 - 19:37

vojtahavel: No...Good luck

---
vojtahavel.pise.cz

21. 04. 2009 - 19:31

milan*: Tedy Davide, kdyby takovou navigaci měl Kolumbus, tak jsme do dnes Ametiku neobjevili.

---
milan.pise.cz

21. 04. 2009 - 20:15

davidhavel: Kolumbus byl frajer, stačily mu hvězdy, mě nestačí ani papírová mapa

---
davidhavel.pise.cz

21. 04. 2009 - 21:53

vojtahavel: V jeho době taky člověk poznal daleko víc z toho co člověkovi příroda říká. Dneska jsem tak zblblí technikou, že poznáme velké h.....

---
vojtahavel.pise.cz