davidhavel: Nýt-y zatím drží, avšak "podkuřování" začíná být viditelné zlátnutím výfuku v okolí znaku... Dobrá zpráva je, že existuje člověk, co by mi případné díry po nýtech ala nerezový výfuk snad i zavařil..
davidhavel: Včera mi jeden mechanik potvrdil moji domněnku, že je vypálená vnitřní tlumicí "vata" a proto se výfuk přehřívá. Také je tím pádem snížený odpor výfuku (i díky převrtané tlumivce) a spolu s dalšími drobnostmi, jako je značně ojetý řetěz, nedokonalé ventilové vůle atd. je to vše příčinou, proč je Vmax někde u 160 km/h...
axus: Ses holt smolar. Ale zrejme to beres s humorem, coz je dulezite. Alespon tak pises.
Drzim palce, at jsou to na dlouho posledni vady na krase zavady motorky. Urcite se s tim poperes.
davidhavel: Ahoj Axusi - (ten z poradny nebo je to shoda nicků?) Smolař je hezký výraz pro blbce s levýma rukama, ale díky moc za komentář. S humorem to beru až ve chvíli kdy píšu blog, takovým tím ironickým, sobě vlastním, protože to už jsem s tím tak nějak smířený, že "rozlité mléko neseberu", ale jinak věř tomu, že mě to "sejří" fest... Bohužel poslední vada na kráse to není, včera jsem motorku neplánovaně při rozjezdu položil na asfalt... když nebudu počítat bouli na noze a Janči naražený kotník, trochu vyteklého benzinu, odřený padák a závažíčko na řidítkách, odnesl to jen oranžový kryt levého předního blinkru... Tož v mezích možností to dopadlo výborně... ale "nasejřený" jsem zase o něco víc