Článek Servisní deníček 9leté Fóbie

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Servisní deníček 9leté Fóbie

03. 04. 2016 - 09:17

tycoon: Zdá se mi, že ta Fabie přináší jen samou smůlu. Já mám najeto 265 a motor včetně LPG zatím v cajku. Je ale pravda, že takových těch "drobností", co otravují život, je hodně. Dám dva příklady těch nejdrobnějších, ale o to více odhalujících nekvalitu: občas odpadně nějaké tlačítko originálního rádia a pomalu, ale jistě se zvětšuje koroze skla/zrcadla vnějších zpětných zrcátek.
Jinak mám dvě drobné rady. Co se týče slabé klimy, já jsem měl problém v tom, že mi nefungovaly oba ventilátory chladiče. Zkontroluj, jestli fungují, v diagnostice je na to zkouška akčních členů.
Co se týče přepínání na LPG, nechápu, proč to máš nastavené až na teplotu 60°C. Já to mám na 30°C. Až pojedeš do LPG servisu, tak trvej na tom, ať tu teplotu sníží. BTW Ty systémy mívají i nouzový start přímo na LPG, zkoušel jsem to a auto jelo úplně normálně i při chladném ránu. Akorát trvale a nepříjemně píská přepínač plynu, čímž výrobce zajistí, aby to uživatel nedělal často, ale opravdu jen v nouzi

04. 04. 2016 - 11:31

davidhavel: Auto mne štve, to je jasné , pořád je na něm co řešit, což jsem si myslel, že od dob Škody 120 neplatí. Na ty ventilátory mrknu, ale tuším, že jsem je oba viděl v běhu. Tu teplotu na LPG mi nastavili na 60´C z 90´C, které tam měli nastavené Němci, navíc tuším, že kvůli tomu mému pošahanému volnoběhu tam mám permanentní přivstřik BA , nižší teploty jsou pak prý problematické (u problematických aut). O tom nouzovém režimu startu na LPG jsem již někde četl, ale myslím, že to nemá každý systém :-?.

---
davidhavel.pise.cz

07. 07. 2016 - 21:38

vojtahavel: A pak nemáš mít vymlácenou baterku

---
vojtahavel.pise.cz

08. 07. 2016 - 14:27

davidhavel: Ale prd, za dva roky co auto mám jsem ji dobíjel jen jedenkrát - víceméně preventivně. Podezření mám na pomalu dosluhující regulátor... PS: .. a proto jsem si pořídil ještě solární baterii a powerbanku

---
davidhavel.pise.cz

08. 07. 2016 - 16:10

vojtahavel: Já jen že jsi teď chtěl zase nabíječku super by bylo, kdyby auta měla solární panely na střeše pro dobíjení baterie

---
vojtahavel.pise.cz

08. 07. 2016 - 16:52

davidhavel: Chtěl, ale neodvezl, vždyť říkám, regulátor si začíná stavět hlavu... ; jo a rovnou na to jezdily... no, třeba se dočkáme

---
davidhavel.pise.cz

25. 10. 2016 - 19:13

tycoon: Fakt máš nějaký smolný kus. Já mám teď najeto 282 tkm, má to 11 let, od 137 tkm to jezdí na LPG a lambda sondy, motor i celý LPG systém je OK. Chtělo by to nějakého opraváře, který tomu rozumí, ideálně pokud zároveň rozumí i LPG. Dle těch symptomů mi to přijde, jako by byla vadná kabeláž nebo nějaký konektor mezi řídicí jednotkou a tou lambda sondou.
Chci se zeptat. Ty deflektory oken fungují? Snížily aerodynamický hluk na dálnici?

26. 10. 2016 - 14:41

davidhavel: Teď jsem našel konečně servis, který má alespoň ideu, tak uvidíme. Zatím se nemůžeme shodnout na časovém harmonogramu. Domnívají se, že chybu vyvolává vyhřívání LS, resp. okruh na kterém je vyhřívání. Úplně se mi to nezdá, to ty Tvé dedukce mi přijdou mnohem logičtější, ale tak ať koumají... do LPG ale nedělají a chyba vyskakuje zejména na LPG (na benzin třeba až po x-stech km). Koukal jsem, že tuto chybu "reklamují" na svých stránkách Strakoničtí, že se jí umí zabývat, ale tam po svých zkušenostech s nimi fakt nechci. Ale asi jim zkusím napsat, nicméně pochybuji, že poradí své "jak na věc". Ty deflektory fungují tak do 80 km/h, to je rozdíl fakt znát, bohužel jsem si rozdíl zapomněl objektivně změřit a sundávat je kvůli tomu už nebudu. Nad 80 km/h je to hluk tak jako tak protivný. Já je kupoval hlavně kvůli větrání, do auta mi zatéká (PZ dveře), takže vlhkost apod., takhle se větrá skoro pořád, takže jsem spokojený, účel plní. Ne tak dokonale jak jsem myslel, ale plní. Jediné co mi na nich vadí je, že se zase o trošku omezil přirozený výhled z auta, jako by nestačil ten A-sloupek. PS: díky za návštěvu.

---
davidhavel.pise.cz

02. 11. 2016 - 18:09

tycoon: Nenapadlo mě, že lambda má zvlášť okruh vyhřívání. Jo, to by mohlo být. Snad na to přijdou a budeš mít konečně klid.

03. 11. 2016 - 11:16

davidhavel: Že má vlastní vyhřívání, to vím, ale že by bylo vedené jinudy než zbytek elektroinstalace k lambdě.. no, logiku v tom úplně nevidím. Bohužel teď stejně není kdy tam auto odstavit, chtějí ho min. na den a půl... Teď jsem jezdil chvíli na benzin (asi 70 km), pak už zase na LPG a kuře doteď nesvítí. Mám teorii o tom, že se vzájemně ovlivňují ŘJ a ve chvíli, kdy se té LPG povede dostat tu originální do mezí, pro které nemá "mapu", vyhodí tu chybu. Pak chybu smažeš, jezdíš na originální palivo, ŘJ si dotáhne své korekce, kterým rozumí a než ji znovu "oblbne" ta od LPG svými korekcemi, tak je klid. Toliko teorie.. Pokud by to bylo takhle, tak ať si to debilní kuře svítí jak měsíček na hnůj, páč by bylo jednoduché opět prolézt emisemi..

---
davidhavel.pise.cz

02. 11. 2016 - 18:16

tycoon: Co se týče koncového tlumiče výfuku, tak když jsem auto kupoval jako 7-leté, tak vnější plášť už byl hodně rezavý a myslel jsem, že to bude první věc, co budu na autě měnit. Ale ukázalo se, že pod tím vnějším pláštěm je další vnitřní plášť. Vnější se pak odstříhal. A vnitřní plášť se zdá stále OK, auto už má přes 11 let.

03. 11. 2016 - 11:19

davidhavel: Výfuk mne mile překvapil. Je to přesně jak píšeš. Pod vnějším pláštěm je úplně zdravý a čistý "plech", což mne překvapuje, při množství vody, která z výfuku permanentně teče. Ten výfuk se opravdu Škodovákům povedl

---
davidhavel.pise.cz