5. únor 2021 v 05.02 | rubrika: Bungalov u kolejí
Svěrák s Uhliřem zpívají "neopouštěj /... Člověk si ale s přibývajícími léty (začínal jsem zde psát před 13 roky!) víc a víc uvědomuje, že čas neskutečně letí. Ruku v ruce s tím stejně tak zrychluje doba a přijde čas, kdy náš čas nebude oné době již stačit (a jednou nebudeme my stačit času). Většina z nás nemá čas číst, natož psát sáhodlouhé články, někdo nemá čas psát vůbec a tak "pouze" fotí (Instagram), jiný se zkouší vejít se svými sděleními do předem daného počtu znaků (Twitter). Jak jste si mohli všimnout, vyzkoušel jsem obé a jednu z platforem využívám méně sporadicky, než tu druhou, abych ještě koketoval se stavy ve WhatsApp-u (kam se poděla doba e-mailů?), od ktérého se nyní skupinově utíká, protože visionář pronesl,/... Nemám rád změny a rád se vracím ke kořenům. Možná i proto, že ve svém osobním životě jsem nenašel takový klid, jaký bych si přál a to poněkud paradoxně vůči tomu, že času mám vícero, než kdy dřív, za což jsem upřímně velmi rád. Díky tomu jsem již nějakou dobu koketoval s myšlenkou vrátit se sem, na píše.cz. Do ospalého světa blogů s leskem zapadaným prachem, do místa klidných vod a mírných vánků, nekonfliktní zaprášené knihovny, kde každý má svůj kout, který když se druhému nelíbí, tak prostě popojde bez řečí dál a usedne s jinou knihou v ruce do jiného křesla. Vrátím se zpět ke kořenům své virtuální socializace. |
přečteno: 85x | komentáře (2)
|
4. únor 2021 v 16.08 | rubrika: administrátorské new
4. února 2021 - vracím se ;) a začínám čistkou - promazání odkazů, promazání léta nepíšících "přátel". Zrušil jsem rubriku "stálo za to", která byla zamýšlená ve stylu "Instagram&q/..., avšak i ten přivádím pomalu ale jistě k ledu a používám pro "přátele" až na výjimky pouhá "stories". Obsah složky "foto-x" přesunut do "vzpomínek". Založena nová rubrika "Bungalov u /..., kde se budu věnovat svým pokusům o chalupaření a okrajově o zahrádku. |
přečteno: 559x | komentáře (22)
|
20. červenec 2020 v 17.06 | rubrika: Fóbie 2.0 LPG
Náš 2.0l LAMBDAŽROUT (životnost tohoto dílu 700 - 7.500 km , kterou přes letité úsilí a nemaléf inanční prostředky nedokáží servisy prodloužit) má spoustu různě závažných problémů o kterých vím a kdo ví o kolika nevím. Je mi jasné, že po více jak čtvrt miliónu kilometrů a 13 letech provozu nemůže a nebude mít vlastnosti nového vozu, ale potřebuji, aby auto bylo technicky v pořádku a jednou za 2 roky prošlo emisemi. Auto by bylo za rozumný peníz aktuálně těžko prodejné a jelikož za jiné, podobně rozumné peníze těžko pořídím lepší (rozuměj alespoň stejná bezpečnost, výbava, prostor, provozní náklady), zejména když nemohu být více než pár dnů bez auta, rozhodl jsem se přes nepochopení drtivé většiny lidí z mého i širšího okolí, do auta investovat za velký servis nemalé peníze.. snad nebudu litovat. 20. 7. 2020 - 271.877 km - zprovoznění LPG se zadařilo! ;). Na vině bylo naštěstí pouhé teplotní čidlo reduktoru, kdy pravděpodobně při montáži rozvodů došlo ke zlomení letitých vodičů a následně k vyzkratování čidla, přičemž ŘJ LPG zcela správně odmítá plyn dodávat, když teplota reduktoru prokazatelně nedosahuje alespoň 50´C. Plyn je tak ve svých mezích, o kterých jsem tu již psal, opět provozovatelný ;). Radost mi malinko kazí hořkost nikoli z toho faktu, že jsem ne z vlastního rozhodnutí ani zavinění jezdil (další) měsíc na BA, když k této "poruše" došlo s velkou pravděpodobností v servise a který mi následnou reklamaci neuznal, ani fakt, že diagnostika závady, tudíž připojení k ŘJ stálo 590 Kč, ani ty 400 Kč, co mě stála cesta do Prahy a zpět a den dovolené, ba ani to, že jsem měl zbytečně auto v servise, který závadu nenašel a pokus mě stál zbytečně dalších 300 Kč, ale fakt, že samotné čidlo stálo s daní 230 korun, přičemž za minutu práce s jeho výměnou mi bylo účtováno dalších 590 Kč :(. Roční revize systému za 422 Kč už je jen pověstnou třešničkou na dortu a buzerace ze strany státu, který si nižší spotřební daň na LPG vybere jiným způsobem. Sakum prdum se cítím ze strany servisu, který prováděl výměnu rozvodů poškozen minimálně za 4 tis Kč, když pominu neprokazatelnou skutečnost, že běh motoru je od tohoto zásahu hlučnější, rozkolísaňější a má nižší výkon. No, stává se .. :(. Někde ušetříš, jinde proděláš.. A teď už s tím budu jen jezdit! :D ![]() |
přečteno: 170x | komentáře (12)
|