31. prosinec 2016 v 16.09 | rubrika: Fóbie 2.0 LPG
31.12.2016 - 207.7xx km - oprava hadičky vedoucí kapalinu k zadnímu ostřikovači: auto na hever, kolo dolů, podběh ven, nasazení hadičky k motorku, ale voda teče dál jinde, než by měla.. demnotáž filtrboxu, baterie a řidicí jednotky, pod (za) kterou je spoj, který se také rozpojil a i po opětovném spojení netěsnil. Odstranění spojek a propojení jinou hadičkou opatřenou sponami. Fuuf... to vše v -2´C.. snad to bude trvanlivé řešení. Po znovuzapojení elektroinstalace se zablokovalo autorádio :D .. ještě, že mám tak šikovného švagra ;) Kompletní diagnostika auta potvridla známé chyby s lambdasondou, servomotorkem vnitřního okruhu a upozornila na dosluhující autobaterii (11,8 V). ![]()
Nerad se opakuji a vše lze dohledat v patřičných člán/... takže nyní pouze ve zkratce: - jedná se o Fábii /... s rokem výroby 2007, motor AZL 2.0 MPi, 85 kw, přestavěnou od prvních dní pro provoz na LPG (Zavoli) - koupil jsem ji jako 7letou v červnu 2014, po prvním německém majiteli, po opravě bouračky na PP, kdy měla na tachometru zpochybnitelných 172 tkm - jaký byl první rok se lze dočíst zde, jaký následující zde. V součtu autem, s kterým nebylo při koupi ani dle autorizovaného Škoda servisu nic, proteklo se vším všudy (pojištění, zimní kola...) za rok a třičtvrtě (23tkm), přes 57tis Kč za jeho "údržbu a servis"...no, to není zrovna málo... ![]() |
přečteno: 949x | komentáře (12)
|
Vánoce 2016
24. prosinec 2016 v 12.16 | rubrika: můj styl života
![]() |
přečteno: 40x | komentáře (5)
|
21. prosinec 2016 v 21.14 | rubrika: můj styl života
Vážený pane Havle, |
přečteno: 99x | přidat komentář
|